וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

92% מהסטודנטים: אולמרט נכשל

13.1.2008 / 9:58

סקר שנערך בקרב הסטודנטים מעלה, כי רובם המוחלט לא מרוצה מדרך טיפולם של שרת החינוך ורה"מ במשבר ההשכלה הגבוהה

92% מהסטודנטים אינם מרוצים מדרך טיפולה של הממשלה במשבר ההשכלה הגבוהה. אחוז זהה מהסטודנטים אינם מרוצים מדרך טיפולו של ראש הממשלה אהוד אולמרט במשבר. כך עולה מסקר חברת "מדגם", שנערך עבור התאחדות הסטודנטים הארצית. 84.7% מהסטודנטים אמרו כי אינם מרוצים מהתנהלותה של שרת החינוך יולי תמיר במשבר.

הסקר נערך בקרב מדגם של 500 סטודנטים מחמש האוניברסיטאות בארץ. מהסקר עולה עוד, כי המשבר עשוי להשפיע על אופי הצבעתם של הסטודנטים בבחירות לכנסת: בתשובה לשאלה "אם הבחירות היו מתקיימות היום לאיזו מפלגה היית מצביע?", השיבו רוב הסטודנטים (28%) כי טרם החליטו. 14.6% השיבו כי לא היו מצביעים. 12% השיבו כי היו מצביעים לליכוד ורק 9.6% השיבו כי היו מצביעים למפלגת העבודה.

עם זאת, 18% מהסטודנטים ציינו כי במידה ויו"ר העבודה אהוד ברק יתערב ויפתור את המשבר, הסיכוי שיצביעו למפלגת העבודה בבחירות הקרובות יגדל, כך שהמפלגה יכולה למעשה להכפיל את כוחה בציבור הסטודנטים, על חשבונן של מפלגות קדימה וישראל ביתנו.

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית איתי שונשיין אמר בתגובה כי "ציבור הסטודנטים מאוכזב קשות מטיפולה של הממשלה במשבר במערכת ההשכלה הגבוהה. האכזבה נובעת בעיקר מאי טיפולה של שרת החינוך יולי תמיר במשבר הנוכחי ובמשברים הקודמים. שרת החינוך אינה רלוונטית יותר בנושא החינוך במדינת ישראל. הסקר מראה את אוזלת ידה של הממשלה ואת האכזבה הרבה של ציבור הסטודנטים ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully