וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי הגולן לא נגיע לוועידה"

21.11.2007 / 22:01

לטענת שר ההסברה הסורי, השלום הצודק והכולל באיזור דורש נסיגה ישראלית מהשטחים הערבים הכבושים עד לקווי 67'

"השתתפות סוריה בוועידת שלום כלשהי תלויה בהכללת נושא רמת הגולן על סדר היום ובנסיגתה של ישראל מהאדמות שנכבשו עד לקווי ארבעה ביוני 1967". כך אמר (רביעי) שר ההסברה הסורי, מוחסן בילאל. השר הוסיף וציין כי "השלום הצודק והכולל באיזור דורש נסיגה ישראלית מהשטחים הערבים הכבושים עד לקו ארבעה ביוני 67' בהתאם להחלטות הבינלאומיות הקובעות כי יש להשיב את כל רמת הגולן, להקים מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים, להעניק זכות שיבה לפליטים ולסיים את הכיבוש הישראלי מהאדמות הכבושות בדרום לבנון (חוות שבעא – נ.י).

עד כה לא ברור אם סוריה תשתתף בוועידת אנאפוליס ונראה כי היא ממתינה לרגע האחרון כדי להחליט. נשיא סוריה ושרי הממשלה ממשיכים לנקוט באותה עמדה לפיה סוריה תשתתף בוועידה בתנאי שנושא הגולן יעלה לדיון. עד כה לא ברור כיצד, אם בכלל, יעלה לדיון נושא הגולן וייתכן כי הוא יוזכר בהודעת הפתיחה או הסיום של הוועידה.

אתמול נשאל נשיא מצרים חוסני מובארק האם סוריה תשתתף בוועידה והשיב כי להערכתו היא תגיע ומי שייצג אותה יהיה שר החוץ וואליד מועלם. מחר צפוי מובארק לארח את עבדאללה מלך ירדן ואת יושב ראש הרשות אבו מאזן ל"פגישת פסגה" בשארם א-שייח'. לפי מספר הערכות, ייתכן וגם סעודיה וסוריה ישגרו נציגים לפגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully