וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או-ג'יי סימפסון מכחיש מעורבותו בשוד

שי אילן

15.9.2007 / 16:45

סימפסון, שזוכה בעבר באופן מעורר מחלוקת מרצח אשתו לשעבר ומאהבה, טוען כי החפצים שנלקחו בכוח מחדר במלון שייכים לו

כוכב הפוטבול לשעבר והשחקן או-ג'יי סימפסון הסתבך שוב. סימפסון, שנחלץ בעבר בעור שיניו מאשמת רצח אישתו ומאהבה חשוד שפרץ לחדר במלון, מלווה בפמליה חמושה ולקח בכוח מזכרות הקשורות אליו. תומס ריצ'יו, סוחר העוסק במכירות פומביות תיאר את השתלשלות האירועים: לדבריו הוא קיבל לפני חודש טלפון מאדם שטען שיש לו פריטים שהיו שייכים לאו-ג'יי סימפסון, והוא מבקש למכור אותם. האדם אמר שברשותו כדורי פוטבול ממשחקים היסטוריים, תמונות ואפילו את הבגדים אותם לבש סימפסון כשזוכה מרצח אישתו.

ריצ'יו חשד שהאופן בו הושגו הפריטים היה לא חוקי. הוא יצר קשר עם או-ג'יי סימפסון וקבע איתו פגישה, כדי לבדוק אם הפריטים נגנבו ממנו ולהודיע למשטרה. במקום לפעול כך, אומר ריצ'יו, סימפסון הגיע מלווה בשבעה גברתנים, שלפחות אחד מהם נשא אקדח. הענינים יצאו משליטה עד מהרה. "זה היה כמו פריצה לבית", סיפר ריצ'יו לרשת CNN. "או-ג'יי היה עצבני מאוד. זה היה מכוער. החבורה שלו פשוט לקחה את הדברים והלכה".

סימפסון הכחיש את הדברים ואמר שלא זו בלבד שלא הייתה פריצה, ריצ'יו הגיע ללובי המלון וליווה אותו לחדר. "החפצים האלה היו גנובים", אמר סימפסון. לטענתו, איש ממלוויו לא היה חמוש והוא פשוט בא ולקח את מה ששייך לו.

"אילו הייתי עושה את זה"

מאז שסימפסון זוכה מרצח אישתו לפני כשלוש עשרה שנה, הוא הסתבך פעמים רבות עם החוק. הוא נחשד בתקיפת חברתו, שהתלוננה נגדו על אלימות. הוא נחקר על קשר לרשת סחר באקסטזי, הלבנת כספים, תקיפה של צלם והשתוללות בכביש. אולם האירוע היחיד בו הורשע סימפסון הוא שיט בסירת מנוע במהירות מופרזת, וניקנס ב-130 דולר.

סימפסון ניסה השנה לפרסם ספר בשם "אילו הייתי עושה את זה", בו הוא מתאר כיצד היה רוצח את אישתו ומאהבה באופן היפותטי. בשל הזעקה הציבורית שקמה, פרסום הספר נמנע. בית הדין העניק את זכויות היוצרים למשפחות הנרצחים והם פרסמו אותו בשם "אילו הייתי עושה את זה – וידויו של רוצח". הספר פורסם ביום חמישי והגיע בתוך כמה שעות לראש רשימת רבי המכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully