וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון: "ציפיתי לסובלנות מצד גורמים רבים"

טל לוי

22.4.2007 / 14:27

"זו אחת התקופות הקשות שידעתי", כתב הירשזון, "באווירה הציבורית שנוצרה, אני חש כי אין זה יהיה נכון להמשיך בתפקידי"

"באווירה הציבורית שנוצרה, אני חש כי אין זה יהיה נכון להמשיך בתפקידי כשר אוצר. אחריותי הציבורית ומצפוני הם שהכריעו לטובת העניין. כמו גם ההכרה שבני משפחתי הם הנפגעים העיקריים, ומעבר להיותי איש ציבור, ראוי כי אממש את אחריותי כאיש משפחה ואהיה עמם בתקופה זו". כך כותב הבוקר שר האוצר, אברהם הירשזון. השר הודיע הבוקר לראש הממשלה, כי הוא משעה את עצמו מתפקידו עקב החקירה נגדו בחשד למעילה.

וכך כותב הירשזון: "זו תקופה קשה. אחת הקשות שידעתי. הפרסומים המופיעים ובהם תיאורים על מעללי כביכול, יש בהם בכדי להעלות סימני שאלה בעיני כל אחד, גם אם הוא נמנה על ידידי. גם אם אני הייתי קורא על פלוני או אלמוני את הדברים שנכתבו עלי הייתי מיד מגבש עמדה שלילית כלפיו.

"אינני יודע אם בחרתי בדרך הנכונה להתמודד עם זה. אך בוודאי שלא בחרתי בדרך הקלה והמקובלת במחוזותינו של התלהמות כלפי רשויות החוק, התקשורת או המערכת הפוליטית גם אם יש בי ביקורת כלפי חלק מהם. העדפתי לשתוק גם במחיר של נשיכת שפתיים. לא אפר שתיקתי גם כעת. האמנתי ואני עדיין מאמין, כי ראוי שהרשויות ימשיכו בעבודתם שתכליתה חקר האמת.

"אני חייב להודות כי הופתעתי. ציפיתי לסובלנות מצד גורמים רבים. ציפיתי שימתינו לשלב השלמת החקירה ולהמלצות הגורמים המוסמכים במידה שאכן יהיו להם. נראה לי כי כך ראוי לנהוג בכל אדם בכל מקום, במיוחד במקום השואף להיות מתוקן.

"ביקשתי כי השעייתי תיכנס לתוקפה באופן מיידי וללא כל תנאים ודרישות. כמי שמאמין בצדקת דרכו ובנקיון כפיו המלא, אוכל עתה להתפנות כל כולי לניהול המאבק על שמי הטוב. מאבק שאני חייב לעצמי, למשפחתי ולציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully