וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי שזה לא עומד להיגמר טוב"

8.3.2007 / 14:21

אנשי צוות טיפול נמרץ שהיו עדים לתאונה הקשה היום, מספרים שזו אחת התאונות הקשות בהן נתקלו: "זה נראה כמו זירת פיגוע"

צוות טיפול נמרץ שהיה בדרכו לתחנת [[לוד]] בחזרה מבית החולים בלינסון, אליו פינה חולה, היה עד לתאונת הדרכים המזעזעת היום לפנות בוקר סמוך ל[[צומת גינתון]], בה נהרגו ששה בני אדם ואדם נוסף נפצע קשה.

שמיל בכר חובש במד"א איילון, שישב בניידת טיפול נמרץ, מספר כי ראה את הרכב, מסוג מאזדה לאנטיס, מתקרב במהירות עצומה לצומת בנתיב השמאלי. "אמרתי למשתלם שהיה אתי, 'תראה באיזו מהירות הוא מגיע!', קלטתי שהוא לא יספיק לעצור, הייתי כולי דרוך ועצרתי את הניידת בשול הכביש. היתה לי הרגשה שזה לא ייגמר טוב", הוא מספר.

"המכוניות הפכו לעיסת מתכת"

מספר שניות אחר כך, מספר בכר, נכנסה המאזדה לצומת באור אדום ופגעה ברכב מסוג יונדאי גטס, שנכנס לצומת באותו זמן. "שמעתי בום שהזכיר לי פיגועי [[טרור]]. שני כלי הרכב הועפו למרחק עשרות מטרים. כשהתקרבתי לזירה ראיתי שזה באמת נראה כמו זירת פיגוע: כלי הרכב הפכו לעיסת מתכת".

בכר דיווח למוקד והזעיק כוחות סיוע רבים, ובעודו סורק את הזירה החלו כוחות סיוע והצלה את דרכם לאזור. בכר מוסיף, כי קיווה שזמן התגובה המיידי יסייע בהצלת פצועים, אבל ארבעה מנוסעי היונדאי נמצאו ללא רוח חיים, והחמישי היה פצוע אנוש, שנפטר בדרכו לבית החולים. "זו הרגשה איומה", הוא מספר, "אני במד"א כבר שמונה שנים ואף פעם לא נתקלתי בתאונה מחרידה כזו".

"עוצמת ההתנגשות ניכרה בזירה"

יונתן קינן, [[פראמדיק]] בניידת הסביר כי "עוצמת ההתנגשות בין שני כלי הרכב ניכרה היטב במראות הקשים בזירת התאונה". לדבריו, "הבחנתי באחד הפצועים במכונית המאזדה שהיה בהכרה, כשהוא זועק. שברתי את החלון והתחלתי לתת לו טיפול ראשוני עד אשר הגיעו כוחות הכיבוי ובאמצעות הכלים שלהם הצליחו לחתוך את הרכב ולחלץ אותו ונוסע נוסף שהיה כבר ללא רוח חיים". גם קינן, שכבר טיפל במהלך עבודתו בעשרות תאונות דרכים קשות, ציין כי "זה היה מחזה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully