וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר סוויסה לתנובה: די להטעות צרכנים

5.2.2007 / 18:48

השחקן והבדרן קורא לחברה לקחת אחריות על ההתעללות בתרנגולות ולהפסיק לאלתר את ההטעייה "הבוטה" בשיווק ביצים

השחקן והבדרן [[מאיר סוויסה]] פנה הבוקר למנכ"ל [[תנובה]] במחאה על אחריות החברה להתעללות נרחבת בבעלי-חיים, הנערכת בחסות הטעיית צרכנים. "אכזב אותי לגלות שתנובה לא רק רושמת רווחים מהתעללות בבעלי חיים, אלא גם עושה מאמצים להטעות צרכנים תמימים, כמוני, שמעוניינים להימנע מרכישת מוצרים שיוצרו באופן אכזרי", כתב סוויסה במכתבו.

סוויסה מציין את ההתעללות בבעלי החיים במהלך הפקת בשר, ביצים וחלב ואת מחיקת העבר "הטרגי" של המוצרים מהאריזות ומהפרסומות. "אתם מגדילים לעשות כאשר אינכם 'מסתפקים' בהסתרה, אלא גם מטעים באופן בוטה, ומציירים את תנאי הגידול כפסטורליים. אריזת ביצי תנובה, מציגה צילום תרנגולת נקייה ובריאה על מצע קש".

לדבריו, הוא "מתקשה" שלא להתקומם נגד שקר כל כך בוטה, "הרי בלולים שמהם נלקחות הביצים הללו, מצופפים יצורים אומללים במשך שנתיים רצופות בכלוב מתכת זעיר, כשלכל תרנגולת מוקצב שטח של מרצפת קטנטנה. וזה מבלי להזכיר את ההרעבה הממושכת, השמדת האפרוחים הזכרים, העמידה על רשת משופעת, וחיתוך המקור ונזקיו".

במכתבו קורא סוויסה למנכ"ל תנובה לקחת אחריות ל"אכזריות הננקטת כלפי יצורים חשים במהלך ייצורם" ולהפסיק את הטעיית הצרכנים בנוגע למוצרים מן החי שמשווקת החברה. פנייתו של סוויסה מצטרפת לצעדי מחאה קודמים של עמותת [[אנונימוס]] נגד חברת תנובה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully