וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני התנצל בפני אשתו בפומבי

31.1.2007 / 18:54

ורוניקה ברלוסקוני דרשה ממנו במכתב לעיתון יומי להתנצל על הערות סקסיסטיות שפגעו בכבודה, לאחר שלא התנצל באופן פרטי

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, פרסם התנצלות פומבית בפני אשתו, על הערות סקסיסטיות שאמר, והרגיזו אותה עד מאד. כל כך הרגיזו, שהיא פרסמה פרסמה בעיתון יומי דרישה להתנצלות פומבית. לאחר שסרב להתנצל בפניה בפרטיות, היא חשפה את העלבון והוא נאלץ לפרסם התנצלות פומבית. במכתב שפרסם כתב ברלוסקוני נאמר "סלחי לי, אני מתחנן בפנייך, וקבלי זאת כהצגה פומבית של גאוותי הפרטית, הנכנעת לכעסך כאקט של אהבה".

הפרשה החלה הבוקר, כאשר ורוניקה, אשתו השניה של ברלוסקוני ואם שלושת ילדיו דרשה ממנו להתנצל על הערות סקסיסטיות שפגעו בכבודה. הדרישה התפרסמה בעמוד הראשון של העיתון האיטלקי רב התפוצה "לה רפובליקה". ורוניקה ברלוסקוני התייחסה לדברים שאמר בעלה בשבוע שעבר בארוחת ערב לרגל פרסי הטלוויזיה. ברלוסקוני אמר לאחת הנשים: "הייתי מתחתן איתך מיד אם לא הייתי נשוי כבר" ו"איתך הייתי הולך לכל מקום".

ורוניקה ברלוסקוני טענה במכתב שלא הייתה פונה לתקשורת אם הייתה מצליחה לקבל התנצלות פרטית. "ההצהרות האלה פוגעות בכבודי ואי אפשר לומר עליהן שהן בדיחה. לכן אני דורשת מבעלי התנצלות פומבית", אומר המכתב שמהווה פגיעה קשה בשמו של ברלוסקוני. במיוחד פוגעת העובדה שהיא בחרה לפרסם את המכתב בעיתון השמאלי "לה רפובליקה", הידוע בביקורתיותו הקשה כלפי ברלוסקוני.

ורוניקה אמרה שחשוב לה במיוחד לשדר לבנותיה דוגמה של אישה שמסוגלת להגן על כבודה. עד כה, לדבריה, היא נמנעה מקונפליקטים בתוך הנישואים, גם כאשר היה להם מקום. היא גם מבקשת לשדר לבנה לואיג'י, שלעולם לא ישכח שבין הערכים הבסיסיים שלו צריך להיות מקום מרכזי לכבוד לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully