וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האווזים בישראל מפוטמים, אבל פחות

28.12.2006 / 20:20

עמותת אנונימוס מספקת מידע, ובמשרד החקלאות התחילו סוף סוף לאכוף את החוק. עד כה ניצלו אלפי בעלי כנף

בארגון אנונימוס (עמותה לזכויות בעלי חיים) הביעו בימים האחרונים סיפוק על הצלחת שיתוף הפעולה בינם לבין אגף הפיצו"ח (הפיקוח על הצומח והחי) במשרד החקלאות. לדברי עמותת אנונימוס שיתוף הפעולה הביא למאבק נחוש יותר בקומץ העבריינים שממשיך בפיטום אווזים. שיתוף הפעולה כולל העברת חומרים מפלילים ומידע מודיעיני על אתרים בהם נערכת הלעטה בכפייה של אווזים.

אחד המקרים שנחשפו בזכות שיתוף הפעולה הזה הוא מוקד החשוד בעבירה על כמה חוקים, הן בתחום פיטום האווזים והן בתחום חוקי ההעסקה -שני משקים במושב בן זכאי. בזכות מידע שהועבר למשרד החקלאות העידו פועלים תאילנדים שעבדו במשק, כי הוכרחו לפטם אווזים כעשרים שעות ביממה, ולערוך שחיטות דמה לאווזים שכבר מתו כתוצאה מהתפוצצות מערכת העיכול. לפי עדותם, 1000 עד 2000 מכל 5000 אווזים מתו במהלך הפיטום כתוצאה מן התהליך. בעקבות עדותם, סיור של משרד החקלאות החרים את מכונות הפיטום, ובמקביל, החל לנהל הליכים פליליים כנגד האחים.

דוברת עמותת אנונימוס רעות הורן מסרה, כי היא "שמחה על המקצועיות וההחלטיות שניכרות בפעולות האחרונות של משרד החקלאות נגד מפטמות אווזים, המגלים נחישות לחסל את התופעה האכזרית של פיטום אווזים". עם זאת, אומרת הורן הקרב עוד רחוק מלהסתיים, ופעולות משרד החקלאות הן מעטות מדי "ולא די בהן כדי לעצור עבריינים המגלגלים מיליונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully