וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הליכוד מוביל, 13 מנדטים לגאידמק

22.11.2006 / 8:49

אם הבחירות היו נערכות היום, רה"מ היה בנימין נתניהו שמוביל את הליכוד לניצחון. קדימה מתרסקת, העבודה נחלשת, מרצ נוסקת

מפלגת קדימה לא היתה מפלגת השלטון אילו הבחירות היו מתקיימות היום. כך עולה מסקר מכון דחף שפורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות". קדימה הולכת בעיקר אחורה וצונחת מ-29 מנדטים היום ל-15 מנדטים בלבד.

גם התמיכה במפלגת העבודה יורדת מ-19 ל-15 מנדטים. לעומתו, הגולש בנימין נתניהו יכול לחייך: מפלגת הליכוד נוסקת בסקר מ-12 מנדטים ל-20 מושבים.

מי שבהחלט לא יכולים לחייך הם הגמלאים, רק שלושה מנדטים במקום שבעה כיום, וזאת בתנאי שלא יועלה אחוז החסימה. במידה שאחוז החסימה יעלה - לא יהיו גמלאים בכנסת, מלבד אולי שמעון פרס.

ביום ראשון אמר המיליארדר ארקדי גאידמק, כי "יש לי היום תמיכה ציבורית להיבחר לראשות הממשלה עם רוב גדול. אם אחליט להתמודד, אקבל 40 מושבים בכנסת". לפי הסקר, יש לו עוד דרך ארוכה, אבל 13 מנדטים הם בסיס טוב להתחלת המרוץ לכס ראש הממשלה.

ישראל ביתנו בהנהגת אביגדור ליברמן לעומת היריב הגדול גאידמק, מאבדת מנדט אחד ועומדת על עשרה מושבים בכנסת. גם ש"ס מאבדת מנדט אחד (10 לעומת 11 היום).

מפלגת השמאל מרצ מקבלת לשורותיה בזרועות פתוחות את מאוכזבי פרץ: הסקר מנבא לה שמונה מנדטים לעומת חמישה שיש בידיה היום. שומרות על כוחן האיחוד הלאומי-מפד"ל (9) ויהדות התורה (6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully