וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט הכל כלול: הדוגמנית שיוצאת לחופשות בעולם בחינם

הכירו את אליסה ראמוס, בת 20, שלוקחת את עולם הדייטים לקצה: באמצעות אתר הכרויות בסגנון טינדר, היא פוגשת גברים ברחבי העולם - ולא משלמת על כך אגורה. "וכל זה - בלי סקס", היא מתעקשת. ומה אומרים ההורים?

צילום מסך

בווידאו: קליפ של אליסה ראמוס בהלבשה תחתונה

דרינק על הבר? סרט בקולנוע? עבור דוגמנית ההלבשה התחתונה אליסה ראמוס (20), המושג "דייט ראשון" טומן בחובו חופשות מפוארות ודילוגים ברחבי העולם. באמצעות אתר הכרויות בסגנון טינדר, היא פוגשת גברים מכל העולם. ומאחר שמדובר ב"דייט" ראשון, היא גם לא משלמת על כך אגורה. "וכל זה - בלי סקס", היא מתעקשת.

הכל החל לפני כחמישה חודשים, בעת שהאמריקאית הצעירה גילתה את אתר ההיכרויות MissTravel.com, הפועל בדומה לאפליקציית טינדר - אך נועד לשדך בין מטיילים ומטיילות במסעם.

התוצאה: עד היום כבר סימנה "וי" על חמישה יעדים, שבהם ערכה חופשות פאר: ניו יורק, לוס אנג'לס, קנקון שבמקסיקו, דובאי ופלורידה. לדבריה, היעדים הבאים שלה הם יוון ואיי בהאמה. "כל זה גורם לי לחוש כמו נסיכה", היא אומרת לאתר ה-Mirror. "זה נפלא וזה כיף לחוות את העולם בגיל כה צעיר. אני מכירה אנשים בשנות ה-30 שלהם, שמעולם אף לא יצאו מגבולות המדינה שלהם".

באופן טבעי, אליסה מתכננת את חופשותיה באופן שלא תיאלץ לשלם דבר על הטיסות והלינה - כמו גם על ערבי הדייט עצמם. "לא שילמתי כלום בחופשות האלה. אבל אני עוצרת בזה. אני בטוחה שישנן בחורות שהיו לוקחות את זה רחוק יותר ומנצלות את המצב, אבל אני שמחה בחלקי".

עוד היא מספרת כי "כל גבר שפגשתי שילם על הכל. וגם כאשר הצעתי לחלוק - הם סירבו בתוקף. כולם היו מאוד ג'נטלמנים".

דוגמנית אליסה ראמוס יוצאת לדייטים ורואה עולם. Muze Magazine  youtube, צילום מסך
רק בת 20, אבל יודעת מה חשוב בחיים. אליסה ראמוס/צילום מסך, Muze Magazine youtube
דוגמנית אליסה ראמוס יוצאת לדייטים ורואה עולם. Muze Magazine  youtube, צילום מסך
כבר ערכה חופשות פאר בניו יורק, לוס אנג'לס, קנקון, דובאי ופלורידה/צילום מסך, Muze Magazine youtube

כבר לא עושה קמפינג

עם זאת, אליסה מודה כי השימוש שהיא עושה באתר הוא בעיקר לטייל בחינם, ולא באמת למצוא בן זוג. "אני לא מחפשת להיכנס למערכת יחסית כעת", היא מבהירה. לדבריה, היא נרשמה לאתר לאחר סיום מערכת יחסים של שנתיים עם גבר המבוגר ממנה ב-28 שנה. "תמיד אהבתי גברים מבוגרים ותמיד אהבתי לטייל, אז בעצם מצאתי את השילוב המנצח!"

אליסה, המתגוררת בעיר קטנה במדינת וויסקונסין בארה"ב, אף מספרת כי לפני שנחשפה לאתר לא יצאה מגבולות ארצה, והטיולים הכי מרוחקים שחוותה היו טיולי קמפינג משפחתיים בחופשות הקיץ. "מסלולי הליכה בהרים וקמפינג בטבע זה נחמד והכל, אבל לא יותר מזה. רציתי לחוות משהו מעבר לכך".
"בחופשות האלה הגעתי אפילו לדיסנילנד ודיסניוורלד - בפעם הראשונה בחיי! זה משהו שכילדה לא זכיתי לו".

דוגמנית אליסה ראמוס יוצאת לדייטים ורואה עולם. Muze Magazine  youtube, צילום מסך
אליסה מודה: השימוש באתר הוא לטייל בחינם, לא למצוא בן זוג/צילום מסך, Muze Magazine youtube
דוגמנית אליסה ראמוס יוצאת לדייטים ורואה עולם. Muze Magazine  youtube, צילום מסך
"תמיד אהבתי גברים מבוגרים ותמיד אהבתי לטייל". אליסה ואחד הדייטים שלה/צילום מסך, Muze Magazine youtube

חופשות במיטות נפרדות

אליסה מספרת כי בחופשות ה"הכל כלול" המשולמות שלה, היא ובני הזוג חולקים חדר, אך לנים במיטות נפרדות, בלי סקס. "אני מבהירה את הכל מראש, עוד לפני שרוכשים עבורי את כרטיס הטיסה. יש באתר בחורים שיש להם כוונות לשכב איתי, אך אני מראש נמנעת מהם.

"יוצאים לארוחת ערב טובה, מעבירים זמן בכיף ולא יותר. כן, אני מתנשקת איתם, מתחבקת איתם, אבל זהו. לא מעבר לכך", היא מוסיפה ומבהירה.

עם זאת, היא מודה שבאופן עקרוני, אין לה בעיה עם נערות ליווי, אך המקרה שלה שונה לחלוטין. "נכון, פעם מישהו שילם לי 1,000 דולר רק כדי שנצא לארוחת ערב, אבל זה היה רק ארוחת ערב".

ומה אומרים ההורים?

עד כה, שמרה אליסה את חוויותיה בסוד מפני הוריה, אבל לאחר שנעלמה לעיתים קרובות, החליטה לחשוף זאת בפניהם. "לא סיפרתי להם כי ידעתי שהם לא יהיו מרוצים מכך. אבל עכשיו, כשהם יודעים, הם לגמרי בסדר עם זה".

לדבריה, אביה אף מבקש ממנה שברגע שהיא מגיעה ליעדה, תצטלם עם הגבר שאותו פגשה, תשלח לו את התמונה וגם את כתובתו של הבחור - כדי לחוש ביטחון. "יכול להיות שאבא שלי טיפה מגזים, אבל בסופו של דבר אולי הוא עושה בחוכמה", היא מוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully