וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות היפות בעולם עלו על טיסה; כך זה נראה

30.11.2016 / 0:13

עשרות דוגמניות ומלאכיות של מותג ההלבשה התחתונה העולמי, ביניהן קנדל ג'נר, אדריאנה לימה ובלה חדיד, טסו לתצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט בפריז, כשהן מתעדות אירועים מהטיסה ומעלות לאינסטוש. הנה מה שקרה בטיסה הכי יפה של השנה

צלמים זמניים מורשים

התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט מתקיימת היום (ד') בפריז, והדוגמניות היפהפיות של המותג לא יכלו להסתיר את התרגשותן לקראת הטיסה לעיר האורות.

ענקית הלבשה התחתונה האמריקנית מתכוננת לתצוגה השנתית שלה, כשהמטרה העיקרית והחשובה ביותר היא יצירת באז גדול ברשתות החברתיות. אי לכך, הוצאו מניו יורק המלאכיות המפורסמות קנדל ג'נר, אדריאנה לימה, בלה חדיד, לילי אלדריג' וג'ורדן דאן כדי שמיליוני העוקבים אחריהן באינסטגרם יוכלו לחוות את הטיסה בוורוד.

בטיסה עצמה ישבו הבנות זו לצד זו, חלקן הצטלמו עם הטייסים, לגמו שמפניה והריעו ותיעדו הכל בסלולר שלהן. חלק מהדוגמניות העלו צילומים שלהן לחשבונות האינסטגרם, בהן הן מבלות ולבושות בתלבושת אחידה, הכוללת מכנסי ג'ינס, חולצת טי-שירט ורודה עם לוגו של החברה ומגפיים שחורים.

עד מהרה, התמלאו אתרי האופנה והתיירות בשלל תמונות וסרטונים המעדכנים בכל שלב לפני, תוך כדי ואחרי הטיסה האופנתית של השנה, כמו גם חשבון האינסטגרם של ויקטוריה'ס סיקרט. הנה כמה מהצילומים מהטיסה החגיגית והכי יפה של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully