וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך נראה הריזורט שבו בר רפאלי מסיימת רווקו?ת

רגע לפני שהיא עונדת טבעת, טסה בר רפאלי עם חברותיה הטובות לחגוג את מסיבת רווקות שלה באחד הריזורטים המפנקים באיים המלדיביים. אז מה מחכה להן שם? קבלו תמונות ראשונות מהמקום החלומי

קלאב מד פינולו וילאס באיים המלדיביים/צילום: Club Med

רגע לפני שהיא הופכת לאשת איש, טסה בר רפאלי ביחד עם חברותיה הטובות לחגוג את סיום הרווקו?ת באחד הריזורטים הנחשקים והמרהיבים בעולם באיים המלדיביים, ואנחנו מביאים לכם תמונות ראשונות מריזורט החלומות שלהן.

רפאלי, שעלתה אתמול (ג') על טיסה למדינת האיים המוסלמית, תעביר את החופשה שלה ביחד עם חברותיה הטובות בריזורט של קלאב מד פינולו וילאס (Club Med Finolhu Villas), וחלקן אף העלו כבר תמונות ראשונות לאינסטגרם מהריזורט המפנק, שמוגדר "למבוגרים בלבד".

בקלאב המלדיבי 52 וילות אקולוגיות ומהודרות באי גספינולו (Gasfinolhu) הקטן והשמור, שגודלו בסך הכל 20 דונמים. הווילות, המיועדות בדרך כלל לזוגות, מעניקות את האיזון מושלם בין יוקרה עכשווית והקסם הטבעי של המלדיביים.

קלאב מד פינולו וילאס האיים המלדיביים. Club Med f, צילום מסך
וכך נראה הקלאב פינולו שבמלדיביים מהאוויר/צילום מסך, Club Med f
קלאב מד פינולו וילאס האיים המלדיביים. אתר רשמי, אתר רשמי
52 וילות מהודרות, באחת מהן ישהו בר וחברותיה/אתר רשמי, אתר רשמי

באטלר אישי של הבנות

בין הפעילויות שייחכו לבנות בריזורט ניתן למצוא את כל סוגי הספורט שאתם יכולים לחשוב עליהם, מבדמינטון ועד שיט בקיאק שקוף מעל מי הטורקיז של הים. בנוסף, השהות במקום כוללת באטלר אישי לכל וילה, כך שיש להניח שמרגריטות ושאר קוקטיילים לא ייחסרו.

אם בר וחברותיה ירצו לרקוד קצת בלילה, הם יוכלו לקחת שיט של חמש דקות בלבד אל מועדון KANI, ולפזז אל תוך הלילה.

אגב, לפי אתר החברה, שבוע בקלאב יעלה לזוג 7,768 אירו בוילה הפשוטה ביותר, Sunrise Beach Villa, אבל יש להניח שהבנות יתאצמו קצת יותר כדי לדגום את החדר היקר ביותר,Sunset Lagoon Villa, שחולש על 168 מ"ר ועלותו לחופשה בת שבוע לזוג 10,150 אירו, ללא טיסות כמובן.

עוד באותו נושא

על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם, במלדיביים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully