וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: אודטה פותחת את הפה

10.8.2014 / 8:08

כוהנת הטיפים המקומית אודטה שוורץ מגיעה למדורנו, מספרת על סודות מלוכלכים מביתה הפרטי ומגלה מה יכול להקפיץ לה את הפיוז

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, העיתונאית ומלכת הטיפים - אודטה שוורץ.

מהי האובססיה שלך בניקיון הבית?
האמת היא שאני לא סובלת שערות שלא מחוברות חזק - לבני אדם, או לחיות. אני עושה עליהן דאיית עיט, ומנקה אותן מכל מקום שאני רואה אותן.

איזה אזור בבית את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
אין ספק שלאמבטיה ולשירותים אני נותנת תשומת לב יתרה. אין כזו חיה אצלי שיהיו סלסולים של שערות באמבטיה, וגם אין כזו חיה שהשירותים שלי יפיצו אפילו התחלה-של-מבוא-של-קדם-של-קמצוץ של ריח שהוא פחות מנהדר. הסוד הוא בקבוק שפריצר של אקונומיקה, מברשת שירותים פעילה, ומגבונים לחים, (שלא זורקים אותם לאסלה, אלא לפח!), שאיתם אני מנקה את המושב גם מלמעלה, גם בצד הפנימי שלו, וגם בשולי אסלת החרסינה מבפנים ומבחוץ.

מה הטיפ שלך לניקיון?
מאיפה מתחילים?! כי יש לי כל כך הרבה טיפים מדהימים לניקיון! בגדול, זה לתחזק את הבית פרפקט ביום יום, בלי הצטברויות. עושים ספונג'ה? הנה עצה שחוסכת כאבי גב: למלא כיור פקוק במים ובחומר ניקוי, ולטבול את הסמרטוט שם, במקום לסחוב דליים. זה הדבר הכי פשוט לרוקן אותו עם הפקק ולהחליף את המים, במקום למלא דליים. עדיף בעיני להגיע עם הסמרטוט לכיור, גם אם הוא מרוחק, מלסחוב דליים כבדים.

חווית ניקיון שתזכרי לעד
הגעתי לבת דודתי הירושלמית כדי לנקות לה את הבית, ויום אחד של אירוח הפך לארבעה ימים מלאי צחוקים ועליצות. התפקענו מצחוק כשהיא ניסתה להגן בגופה על כל מיני שמלות מימי איכה, ואני, בלי רחמים, גוזרת את דינן, למרות שהן "עשויות מבד טוב". מילת קוד שתוקעת בבית זבל מיותר. אז מה אם מ"בד טוב?" הן היו להיט בשנות השישים. מיד לפח! כשהייתי אצלה גררתי איתי את שק הסמרטוטים גם כשהלכתי לשירותים, כי לא סמכתי עליה, שבהעדרי, היא לא תתנפל על השק, תנבור ו"תציל" את הבגדים. זאת הייתה סיטואציה משעשעת מאוד.


עוד ידוענים חושפים סודות מלוכלכים:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
מיכאלה ברקו לא עוזבת את המגהץ
מי סובב לדנה רון את הראש

צפו: אודטה נחשפת בשיחת נפש עם פרופ' יורם יובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully