וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנער החשוד- קורבן של התעללות מינית"

קובי מנדל

19.7.2009 / 13:50

על פי החשד, שני אחים בני שבע ושמונה, נפלו קורבן לתקיפות מיניות על ידי שני נערים בני 12 וחצי ו-14 וחצי. עורך דינו של החשוד: הוא סובל מפיגור שכלי ועבר בעצמו התעללות מינית

הנער בן ה-14 החשוד כי תקף יחד עם נער נוסף, שני אחים בני שבע ושמונה, תושבי חיפה, סובל מפיגור שכלי ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית. כך מסר היום (ראשון) עורך הדין פארס בריק מהסנגוריה הציבורית לוואלה! חדשות. הוא ציין כי על פי החשד אותו נער נפל בעצמו קורבן לתקיפה מינית לפני כמה חודשים על ידי שני פדופילים. הנער אינו מתקשר ואפילו לא הובא לבית המשפט בשל מצבו הנפשי.

המשטרה חושדת, כי שני הנערים תקפו שני אחים בני שבע ושמונה, תושבי חיפה. הפרשה נחשפה לאחר שאחותם של שני הקורבנות התלוננה במשטרה.

אחותם של הילדים חשדה שמשהו לא תקין ושיתפה בחשדותיה את אמה. האם הזעיקה את המשטרה שהצליחה לחלץ מהילדים את עדותם המזעזעת על מסכת תקיפות שהם חוו בחודשים האחרונים בגנים ציבוריים בעיר, תוך איומי סכין ואלימות.

בעקבות כך, נעצרו שני החשודים ובחקירתם הודה הנער בן ה-14 וחצי בחשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך עד היום. המשטרה תבקש להאריך את המעצר ובודקת בין היתר אם הוא וחברו תקפו נערים נוספים בתקופה האחרונה.

בחודש שעבר נחשפה פרשה מזעזעת נוספת: נערה בת 14 מיישוב בשפלה, התלוננה כי נער בן גילה אנס אותה מספר פעמים ואף הכניס אותה להריון. הנערה נאלצה לעבור הפלה.

(עדכון ראשון: 10:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully