וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקפריסין לישראל בשחייה: מנסים לשבור שיא גינס מוטרף

30.9.2014 / 14:46

שנה אחרי שהגלים גברו עליהם, שישה שחיינים ישראלים ינסו שוב להכניס את שמותיהם לספר השיאים של גינס ולגמוא את המרחק מקפריסין לישראל. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"אסור להשוות": רכז כבן 25 בתנועת הנוער "האיחוד החקלאי" שלח לחניכיו שהיו במסע לפולין מכתב שהשווה בין חיילי צה"ל לחיילים נאצים. "מה הייתי עושה אם הייתי קצין נאצי שנדרש לקיים מעשים לא הומניים? שאלות אלה רלוונטיות לנו ביותר בימים אלה לאור סוגיית השטחים הכבושים, המלחמה עם החמאס או הפליטים אשר מגיעים אלינו מגבול מצרים", נכתב במכתב, ובהמשך אף נשאל מפורשות: "מה ההבדל בין החייל הנאצי שלא מסרב פקודה לחייל הישראלי שלא מסרב פקודה?". בתנועת הנוער גינו את ההשוואה.

פיגוע באתר בנייה? לפני כשבועיים נמצאה גופתו של פועל הבניין, נתנאל רואי ערמי, מוטלת ללא רוח חיים באתר הבנייה בו עבד בפתח תקווה, לאחר שנפל למותו מהקומה ה-11. כעת הותר לפרסום שהמשטרה חוקרת האם מדובר ברצח, ובוחנת את האפשרות שהמניע לאירוע היה לאומני. פרטי האירוע פורסמו בהרחבה לראשונה במהדורת וואלה! חדשות, אז נטען כי מדובר ב"תעלומה".

אשתו של ג'ורג' קלוני - אייקון אופנה: השחקן ג'ורג' קלוני, שבמשך שנים נחשב לרווק המבוקש בהוליווד, נישא בטקס צנוע בוונציה לבחירת לבו - עורכת הדין הבריטית-לבנונית, אמל אלמודין. בסוף השבוע האחרון התגלתה אלמודין כפאשניסטה עם גרדרובה מגוונת (למעט מיחזור השמלה של מישל אובמה) ושיק קלאסי.

התחזית: הערב ייתכן גשם מקומי בצפון מזרח הארץ, מחר דומה עם סיכוי לגשם מקומי במזרח הארץ.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully