וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: נפילת הפועל מהקומה ה-11 - רצח לאומני

30.9.2014 / 14:43

שבועיים אחרי שנפל אל מותו נתנאל ערמי באתר בנייה בפתח תקווה, עולה במשטרה חשד שלא מדובר בתאונת עבודה אלא בחבלה מכוונת בחבלי הסנפלינג. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"אסור להשוות": רכז כבן 25 בתנועת הנוער "האיחוד החקלאי" שלח לחניכיו שהיו במסע לפולין מכתב שהשווה בין חיילי צה"ל לחיילים נאצים. "מה הייתי עושה אם הייתי קצין נאצי שנדרש לקיים מעשים לא הומניים? שאלות אלה רלוונטיות לנו ביותר בימים אלה לאור סוגיית השטחים הכבושים, המלחמה עם החמאס או הפליטים אשר מגיעים אלינו מגבול מצרים", נכתב במכתב, ובהמשך אף נשאל מפורשות: "מה ההבדל בין החייל הנאצי שלא מסרב פקודה לחייל הישראלי שלא מסרב פקודה?". בתנועת הנוער גינו את ההשוואה.

מקפריסין לישראל - בשחייה: אחרי שנה של אימונים מפרכים, שישה שחיינים ישראלים ינסו לשבור שיא גינס ולשחות 400 ק"מ בים התיכון. השחיינים, שייצאו לקפריסין בשבוע הבא, הגיעו לאולפן וואלה! וסיפרו על הניסיון שכשל בשנה שעברה, על הסכנות שאורבות בים ועל החשיבות של שחייה בים צלול.

אשתו של ג'ורג' קלוני - אייקון אופנה: השחקן ג'ורג' קלוני, שבמשך שנים נחשב לרווק המבוקש בהוליווד, נישא בטקס צנוע בוונציה לבחירת לבו - עורכת הדין הבריטית-לבנונית, אמל אלמודין. בסוף השבוע האחרון התגלתה אלמודין כפאשניסטה עם גרדרובה מגוונת (למעט מיחזור השמלה של מישל אובמה) ושיק קלאסי.

התחזית: הערב ייתכן גשם מקומי בצפון מזרח הארץ, מחר דומה עם סיכוי לגשם מקומי במזרח הארץ.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully