וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מחק את מוחמד? תגובות נזעמות במגזר הערבי לרשימת השמות הנפוצים

22.9.2014 / 14:00

ברשות האוכלוסין וההגירה השמיטו את השם המוסלמי מראש רשימת השמות הפופולריים לתינוקות בשנה החולפת. במגזר הערבי: "זו חרפה וגזענות".

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרידה מבכיר לוחמי המוסד מיכאל (מייק) הררי, שהלך אמש לעולמו בגיל 87. הוא היה חבר בהגנה, בפלמ"ח, בשב"כ, וממקימי יחידת החיסולים "כידון" של המוסד. בין המבצעים הבולטים שהוביל היה חיסול מפקדי ארגון "ספטמבר השחור". לפני כעשור קיבל צל"ש על חלקו במבצע חשאי נגד תכנית הגרעין האיראנית. שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון ספד לו: "מרבית עשייתו לא נודעה ולא תיוודע לעולם. מדובר באיש מבצעים נדיר ופורץ דרך, אמיץ לב ורב תעוזה ויצירתיות, שהשפעתו על המוסד ועל דורות של לוחמים ניכרת גם בימים אלו ותיוותר גם עוד שנים רבות".

הברסלברים טסים לאומן - הדיילים נכנסים לכוננות: בלגן בתור לצ'יק אין, לכלוך בטרמינל, עישון בטיסה, וסירוב לחגור חגורת בטיחות. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות ודייל לשעבר, על הפיכת הרכבת האווירית לאומן לסיוט של עובדי חברות התעופה. ריינשטיין מזכיר לטסים להשתטח על קברו של הצדיק שדרך ארץ קדמה לתורה.

מה הסיכוי של "גט" לזכות באוסקר? סרטם של האחים רונית ושלומי אלקבץ זכה אתמול בפרס הסרט הטוב ביותר והוא יהיה המועמד הישראלי לאוסקר. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, מעריך כי סיכוייו של גט להתקבל כמועמד לסרט הזר הטוב ביותר טובים, וטוען: הגיע הזמן להפריד בין בחירת הסרט הטוב ביותר לבחירת הנציג הישראלי לאוסקר.

התחזית: הלילה מעונן חלקית ונעים, מחר עלייה קלה של הטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully