וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות לקראת התנגשות נדירה בין יום כיפור היהודי לחג הקורבן המוסלמי

21.9.2014 / 14:00

בערים המעורבות חוששים מהתנגשות אפשרית בין שני החגים בעלי האופי המנוגד, וקוראים לתושבים היהודים והמוסלמים להפגין איפוק. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כמעט תשעה מיליון אזרחים בישראל, ומהם השמות הפופולריים לתינוקות? כמדי ערב ראש השנה, מתפרסמים נתונים על אוכלוסיית ישראל: 8,904,373 אזרחים חיים בישראל. 176,230 תינוקות נולדו בשנת תשע"ד, מרביתם בנים. אילו שמות תנ"כיים עשו קאמבק והדיחו את איתי ונועה מראש רשימת השמות הפופולריים ביותר לילדים?

קומדיה על שביזות צבאית או דרמה קודרת על אטימות רבנית - מי ייצא מנצח? הערב יתקיים האירוע החשוב של הקולנוע הישראלי, טקס פרסי אופיר, ובעקבות הפרסום במהדורת וואלה! אף הוחזר בו הפרס הכספי המוענק ליוצרים ולשחקנים. האם "אפס ביחסי אנוש" של הבמאית טליה לביא ייקח את כל הקופה, או אולי יהיה זה "גט" של הבמאית והשחקנית המוערכת רונית אלקבץ? מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, דורון פישלר, מהמר.

הכהן הגדול בן שמונים: לאונרד כהן, אחד היוצרים החשובים במוזיקה, חוגג היום שמונים ומוציא אלבום עם תשעה שירים חדשים. מתנת יום ההולדת של וואלה! תרבות היא פרויקט מחווה מיוחד, הכולל קאברים של מוזיקאים ישראלים, מעריצי לאונרד כהן, ושיר חדש שכתב אלון עדר בהשראתו של היוצר. צפו ברונה קינן מבצעת את Who by Fire.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר מעונן חלקית וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully