וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מה הביא לנפילתו של הפועל מהקומה ה-11?

17.9.2014 / 15:37

נתנאל רואי ערמי, בן 27, עסק בעבודות בניין בפתח תקווה וכשלא שב לרכב האיסוף, יצא עמיתו לחפשו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שר הכלכלה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, נפתלי בנט, מקבל היום תמיכה לא צפויה בעימות שלו מול שר הביטחון בוגי יעלון. ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, שבימים כתיקונם הוא ובנט אינם חולקים דעות דומות, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי "העובדה שחבר הקבינט בנט החליט לא לסמוך על מנגנוני העדכון והעברת המידע הקיימים, נקט יוזמה, ירד לשטח והגיע מוכן לישיבת הקבינט – ראויה בעיניי לשבח". בתוך כך, המבקר יחקור את התנהלותו של הקבינט בזמן "צוק איתן", בדגש על הטיפול בסוגיית המנהרות.

קרה גם לכם שאפל השיקה מכשיר חדש ופתאום האייפון הישן שלכם מקרטע? כמו במקרים קודמים, גם לאחר ההשקה של אייפון 6 מתלוננים צרכני אפל כי האייפונים הישנים שלהם איטיים ומרובי תקלות. מחקר של אוניברסיטת הארוורד כבר הצביע על התופעה וגילה כי בכל השקה חדשה של אפל, החיפושים בגוגל של צמד המילים "iphone slow" עולים דרמטית. בחברה מסרבים להתייחס לטענות אלו באופן שיטתי. ליאור נאור מוואלה! טק, על האם מדובר במקריות מוזרה או במגמה מטרידה.

התחזית: מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, עם סיכוי לטפטוף בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully