וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ארה"ב מייצרת מפלצת חדשה בלחימה מול דאעש?

14.9.2014 / 15:14

האם ההחלטה של ארה"ב והקואליציה שלה לחמש ולאמן קבוצות כורדיות, עירקיות ואפילו מורדים בסוריה כדי שיפעלו נגד דאעש עלולה להפוך לאפקט בומרנג? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אילו סודות נחשפו במכתב הסרבנים? סערת מכתב הסרבנים של 8200 לא נרגעת: אחרי הדיון המוסרי על צדקת טענותיהם, שר התחבורה, ישראל כץ מאשים כי בוגרי היחידה שחתומים על המכתב ומסרו עדויות על השירות הצבאי שלהם חשפו פרטים על אחת היחידות החשאיות בצה"ל: "בתי עדי שירתה כקצינה ב-8200. מעולם לא גילתה לי סודות, למרות שאני שר בממשלה, עכשיו הכל מרוח בעיתונים".

קמפיין השטרות שעולה לנו ביוקר: מיתון? האטה? חיסכון? בבנק ישראל, כך נראה, העסקים כרגיל. הבנק השיק קמפיין לשטרות חדשים בעלות של חמישה מיליון שקלים מכספי משלם המסים. מהבנק נמסר כי העלות הגבוהה של הקמפיין נובעת מהוצאות גבוהות על הפקת הפרסומת והקמת אתר ייעודי שנועד להסביר לאזרחים על השטרות, אך במבט ראשון נראה כי הקמפיין אינו "הסברתי" כפי שהבטיחו בבנק. דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, מנסה להבין למה השקת שטרות חדשים עולה לנו מיליונים.

איך התלבשה ליידי גאגא לביקור בישראל? כולם ציפו בהתרגשות לא רק להופעה של הזמרת אלא גם לתצוגת האופנה שהיא נוהגת לעשות בטרם העלייה לבמה, אך הפעם אייקון האופנה הורידה וווליום ונראתה כמעט כאחת האדם. אחרי שמלות הסטייקים והעקבים בגובה מגדל אייפל, גאגא ירדה מהמטוס בנתב"ג בשמלת טוגה לבנה שלא הייתה מביישת את שרה נתניהו. האם הגאגא בדרך להפוך לליידי?

התחזית: הלילה ייתכן טפטוף בעיקר בצפון הארץ, מחר מעונן חלקית, בשעות הבוקר יתכן גשם קל בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully