וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הכושלת של האח הגדול: תחילת הסוף של הריאליטי?

31.8.2014 / 16:03

טל גלובע? דנית גרינברג? אלדד גל - עד? אין לכם במה להתבייש אם אתם לא מכירים את השמות האלו. האם העונה של האח הגדול שנחתמה אמש מבשרת את שירת הברבור של הריאליטי? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"לכם יש כיפת ברזל, אצלנו גיהנום": אחרי שבאשקלון הביעו תרעומת על החלטת הממשלה לאשר תכנית סיוע ליישובי עוטף עזה בלבד, תושבי היישובים הסמוכים לגדר משיבים אש. אף על פי ששנת הלימודים נפתחת מחר כסדרה, אחרי חודשיים של ירי פצמ"רים, אזעקות בלתי פוסקות, איום המנהרות ושהות אינסופית בממ"דים, רבים מתושבי עוטף עזה עדיין חוששים מפני החזרה הביתה. תושבי היישובים הסמוכים לגדר מגיבים בחריפות על הטענות של ראשי הערים הגדולות, טוענים כי הסיוע הממשלתי צריך להינתן קודם כל להם וכי אם היישובים שאינם יושבים על הגבול יקבלו את אותו הסיוע כמו של יישובי העוטף, לבסוף הם יפונו: "קברניטי הערים הגדולות צריכים לגלות איפוק וסולידריות עם תושבי העוטף".

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים - האם הרפורמות החגיגיות של שי פירון ייושמו? אחרי שהכריז תחת כל עץ רענן על שינויים ומהפכים בתכנית הלימודים, שר החינוך נאלץ כעת להתמודד עם קיצוץ של חצי מיליארד שקלים בתקציב משרד החינוך וחוסר ודאות לגבי עתיד התכניות המהפכניות ששיווק לפני תחילת הלחימה. רויטל בלומנפלד, כתבת החינוך של וואלה! עושה לכם סדר בבלגן - האם הבחינה הפסיכומטרית תבוטל ומה יעלה בגורלן של קייטנות בית הספר לחופש הגדול?

מהדורת וואלה! בהומאז' לתכתובת הווטסאפ בין איסמעיל הנייה לחאלד משעל: דובר צה"ל שחרר תכתובת ווטסאפ מפוברקת בין בכירי החמאס שלועגת להישגי חמאס ב"צוק איתן". המחווה של מהדורת וואלה! - יועץ תקשורת מסביר למשולש הפיקוד, ביבי, בוגי ובני, כיצד להתנהל מול הציבור והעיתונאים. ניצחנו? תלוי איך מסתכלים על זה.

התחזית: מחר ירידה קלה של הטמפרטורות, בעיקר בהרים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully