וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול זמרי צרפת עושה עלייה

19.8.2014 / 15:40

אחרי ארבעים שנות קריירה מוזיקלית בצרפת, ז'ילבר מונטנייה, הזמר העיוור שזכה לכינוי "סטיבי וונדר הצרפתי", עוזב את המולדת לטובת ישראל. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

סקר מדד השלום: להגביל את חופש הביטוי, להשתמש ביותר כוח. בזמן שהמגעים בקהיר נמשכים ועדיין לא ברור האם האש תתחדש בחצות או שהפסקת האש תתארך שוב, סקר מדד השלום של המכון הישראלי לדמוקרטיה ותכנית אוונס של באוניברסיטת תל אביב חושף נתונים מעניינים: רוב הציבור היהודי-ישראלי אינו מאמין כי השיחות בקהיר יצליחו להשיג רגיעה ממושכת בדרום וכמחצית מהנשאלים חושבים שמטרות המבצע לא הושגו במלואן. הסקר גם מצביע על שבירה ימינה: כמעט 50% מהנשאלים השיבו כי צה"ל לא השתמש במספיק כוח בעת הלחימה ברצועת עזה. כ-58% סבורים כי יש להגביל את חופש הביטוי בזמן לחימה - האם נשקפת עקב כך סכנה לדמוקרטיה הישראלית?

הוויכוח סביב אופן ההנצחה של חללי צה"ל: בזמן שבני משפחתו של סמ"ר לי מט שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן" מנהלים מאבק לצירוף שמותיהם של אחיו לכרית המצבה בבית העלמין הצבאי, לצד שמות הוריו, יש שחושבים שמאבק המשפחה פוגם באחידות ההנצחה של חיילי צה"ל. יוסף לוטנברג, יושב ראש יד לבנים בתל אביב ואב שכול בעצמו, יוצא נגד הקמפיין של משפחת מט, וטוען כי "לאחידות במצבות יש כוח ועוצמה".

לבלות בלי ארנק: השבועיים האחרונים של אוגוסט הם סיוט של כל הורה ישראלי - הילדים משתגעים משעמום בבית וכל יציאה לבילוי משותף פוערת חור ענקי בכיס. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, על האטרקציות החינמיות שמתאימות לכל המשפחה.

התחזית: היום נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות, מחר ייעשה חם מהרגיל לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully