וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם, אש נקודתית או הסלמה: התסריטים בתום הפסקת האש

18.8.2014 / 16:17

המו”מ בקהיר יימשך עד הדקה האחרונה אולם ללא פריצת דרך, תושבי הדרום עלולים לשוב למקלטים. במקרה של מתקפה חמורה הקבינט יידרש להחליט אם פנינו שוב להסלמה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"ותעבור קנאתי שותקת ותשרוף את ביתך": בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו של אילן בן עמי החשוד ברצח דפנה בר ציון ז"ל לאחר שנלכד אתמול על ידי המשטרה. בימים האחרונים הסתתר בן עמי בתוך דירה במגדל בבנייה, שם הוא כתב על הקירות ובתוך מחברת אישית קטעי שירים שעוסקים בקנאה ובאהבה. מבקר השירה מנחם בן מסביר מדוע מסביר מדוע שירה ופואטיקה לא יכולים לשמש כאצטלה למעשים נתעבים.

"בואו נודה: גם אימא שמאלנית לא הייתה מרוצה מחתן ערבי". הקריאות וההפגנות נגד נישואיהם של מוחמד הערבי ומורל היהודייה הגיעו מהצד הימני של המפה הפוליטית. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, סבור כי החתונה המעורבת דווקא חושפת את הגזענות הסמויה של הרוב הדומם ואת הצביעות של השמאל הישראלי.

"תנו לחיות לחיות" מתגייסת למען בעלי החיים בעזה: גן החיות "ביסאן" בצפון רצועת עזה סבל קשות במהלך צוק איתן. בעלי חיים רבים מתו והשאר חיים בתנאים קשים. האריות, הקופים והצבאים שנותרו בגן החרב מקבלים סיוע ממקור לא צפוי: עמותת "תנו לחיות לחיות" מתגייסת למען בעלי החיים העזתים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully