וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי לוחמי צה"ל קוראים לנקמה ורצח של ערבים

2.7.2014 / 16:41

קבוצה בפייסבוק הנקראת "עם ישראל דורש נקמה" זכתה ל-30 אלף לייקים ביממה ובתוך שעות שלחו אלפי חיילים תמונות שבהן דרישה לנקמה. חלקם אף קראו מפורשות לרצוח ערבים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

קדיש של אמא: האם רחל פרנקל הפכה לסמל פמיניסטי? רחל פרנקל ריגשה אתמול רבבות של אזרחים לא רק בזכות ההספד שנשאה לזכר בנה אלא בזכות ההחלטה האמיצה שלה לומר קדיש לצד בעלה ואחיו של נפתלי. רחל פרנקל אינה האישה הראשונה שקוראת קדיש אך היא ככל הנראה הראשונה שעושה זאת לעיני המדינה כולה - האם מדובר בפורצת דרך פמיניסטית?

הטלוויזיה בפרשת החטופים: הססנות וזיגזוגים. בזכיינית קשת שידרו את ריאליטי האח הגדול יום אחרי הפרסום על חטיפת הנערים, ברשת הודיעו כי ישדרו את the voice כרגיל אתמול אחרי סיקור הלוויות הנערים החטופים ואז חזרו בהם, ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלה של תכנית הסיום של רמזור, שאמורה להיות משודרת מחר. אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, על הזיגזוגים של ערוצי הטלוויזיה.

תופעה: חובבי הספורט שלא צופים במונדיאל: לידיעת הנשים שאינן חולקות את אהבת הכדורגל עם בני זוגן, אתן הולכות לקנא: הם אמנם צופים בכדורסל ועוסקים בספורט אך דווקא בחודש שמוקדש כולו לגביע העולם בכדורגל הם יעדיפו לקחת את נשותיהן לסרט טוב - הכירו את הגברים שאוהבים ספורט אבל לא שורפים זמן מול משחקי המונדיאל.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התקררות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully