וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: בנות 13 מראשון לציון - זונות רחוב. צפו במהדורה

28.5.2014 / 15:38

תופעה חמורה מטרידה את המשטרה וגורמי הרווחה. נערות בגילאי חטיבת ביניים משמשות כזונות בברים של הפליטים בדרום תל אביב. "תמורת כסף קטן, הילדות מוכרות את גופן"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מימדי השחיתות בנמל אשדוד נחשפים: המשטרה מעריכה שאלון חסן ומקורביו גרפו לכיסם לא פחות מ - 17 מיליון שקלים. מנכ"ל הנמל התייחס היום לראשונה לפרשה ומסר הודעה קצרה לתקשורת, אך סרב להתייחס לשאלות עיתונאים. לדבריו, הדברים שקרו בעבר, לא יחזרו יותר ובנמל אשדוד הכל ייעשה על פי החוק. עובדי הנמל התכנסו היום כדי לדון במשבר. כתב וואלה! בדרום, יניר יגנה, על האווירה הקשה בנמל אשדוד.

הסודות של ירושלים: מהדורת וואלה! חוגגת יחד עם עיר הבירה ועם תושביה את יום ירושלים וחושפת את הסודות הכמוסים של עיר הקודש: מה חשב עליה מארק טווין? למה תפוח אדמה מצפון אמריקה נקרא ארטישוק ירושלמי? ואיך יכול להיות שוויליאם שייקספיר קבור בהר הצופים? כל מה שלא ידעתם על עיר הבירה.

חנייה לנשים - יוזמה פמיניסטית או שוביניסטית? יוזמה שנויה במחלוקת של עיריית סיאול עוררה את זעמן של נשים: חניה גדולה וארוכה במיוחד עם שוליים הצבועים בוורוד שמיועדת לנשים בלבד. קוריאה הדרומית מתברר לא לבד, מדינות מערביות יישמו את הרעיון לפני מספר שנים בכדי להקל על נשים להתנייד בעיר. בדקנו האם תיתכן יוזמה דומה גם בישראל?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התקררות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully