וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס בני סלע תובע את חוקריו: "עשו בי לינץ'"

11.12.2013 / 14:57

האנס הסדרתי המפורסם החליט לתבוע את החוקרים שלטענתו תיעדו את השפלתו הפיזית במהלך חקירתו, ולאחר מכן הדליפו זאת לתקשורת. לטענתו, "ספג בעיטות בעודו מתפתל על הרצפה"

מערכת וואלה!

מאת יוסי אלי:

לאחר שלל עתירות שווא, הגיש האנס הסדרתי בני סלע תביעת ענק, אשר על פניו נראית מוצדקת יותר מהאחרות. שמונה שנים לאחר שנתפס על ידי שוטרי מחוז הצפוני, החליט סלע לתבוע את השוטרים, שלטענתו השפילו אותו והכו אותו במהלך חקירתו, ואף צילמו זאת. סלע הגיש ביום ראשון האחרון כתב תביעה בסך 1.5 מיליון שקלים, נגד השוטרים שהצטלמו עמו ולטענתו, הביאו להדלפת התמונות לכלי התקשורת. "לינץ' בנוסח מודרני", כינה סלע את מעשה הדלפת התמונות המביכות בכתב התביעה שהגיש.

סלע הוא אחד מעברייני המין המפורסמים בתולדות המדינה. בשנת 1993 הוא הואשם בביצוע מעשים מגונים בארבע צעירות והורשע בתקיפה מינית של קרובת משפחתו. בשנת 2000 הוא נידון ל-35 שנות מאסר על העבירות הקשות שביצע. בשנת 2006 עלה סלע שוב לכותרות לאחר שנמלט מחזקת המשטרה בחניון בית המשפט בתל אביב, מה שהביא למצוד נרחב אחריו ברחבי הארץ. הוא נתפס כשבועיים לאחר בריחתו סמוך למחסום משטרתי ליד המושב רגבה בצפון.

עוד על האנס הסדרתי בני סלע:
האנס בני סלע נידון ל-4 שנות מאסר בשל בריחתו מהכלא
5 שנים אחרי שברח מהכלא: בני סלע הורשע
חשד: אמו של האנס בני סלע הבריחה לו סרטי פורנו

בני סלע בתחנת המשטרה בנהריה.. מקס ילינסון, מעריב
בני סלע נאבק בשוטרים/מעריב, מקס ילינסון

בעקבות תפיסתו, התפרסמו בכמה כלי תקשורת תמונות בהן נראים חוקריו של סלע אוחזים בו בשלל תנוחות, תוך שהם מלגלגים עליו למצלמה. בתביעה ציין סלע כי הוא "הוחזק כבול באזיקים וערום בפלג גופו העליון, ללא חולצה ורועד מקור". כמו כן, הוסיף סלע הוא אף "הוכה על-ידי שוטרים שהופקדו על שמירתו". לטענתו, מסע ההשפלה כלל גם סטירות, בעיטות, אגרופים וגיחוכים נוכח התפתלותו מכאבים על הרצפה".

בעקבות הדלפת התמונות, החליט המפכ"ל דאז, משה קראדי, למנות קצין בודק שיבחן מי הביא לדליפה. השוטרים והחוקרים שהיו מעורבים בהשפלות שנראו בצילומי, נחקרו, אולם מעולם לא הועמדו לדין. לטענתו של סלע, מדובר במקרה חמור שקיימת עילה להגיש בגינו תביעה. סלע אך הגדיל לעשות והחליט לזמן את הכתבים שהשתתפו בסיקור התפיסה, כמו גם את המפכ"ל דאז קראדי, להעיד בתביעה. "צמרת פיקוד המשטרה לא עשתה די על מנת להקל בסבלו", נכתב בכתב התביעה שהגיש. הוא אף החליט לזמן את הכתבים שהשתתפו בסיקור התפיסה ואף את המפכ"ל דאז, משה קראדי להעיד בתביעה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עוד במהדורה:

שעת הסערה: הסופה שחיכינו לה כל השבוע הגיעה – הצפות ביישובי המשולש, טיסות לצפון בוטלו, נזקים בכמה מוקדים, בירושלים מצפים לשלג ורק בתל אביב הסופה מאכזבת . כתבי וואלה! מדווחים ממוקדי הסערה.

תנו לנשום בשקט: הפאניקה שהתעוררה סביב מכשירי האדים לתינוקות מעצבנת את הילה קובו שחושבת שצריך להספיק עם ההפחדות ובעיקר עם ההמלצות הסותרות.

לייק זה פאסה: בפייסבוק שוקלים להכניס כפתור חדש בנוסף ל-like בעקבות דרישות גולשים שחיפשו דרך נוספת להגיב על פוסטים עצובים. הכנו עבורכם את רשימת הכפתורים שאנחנו חושבים שפייסבוק צריכה להכניס לשימוש.

התחזית: הערב הסערה מתבגברת, מחר – ירידה בטמפרטורות וסיכוי לשלג בהרי הצפון ובירושלים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully