וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן בשירות הרפובליקנים בבחירות

21.10.2006 / 4:22

תשדיר בחירות חדש של המפלגה מציג את מנהיג אל-קאעדה וקורא "זה מה שמוטל על הכף". הדמוקרטים: זהו צעד נואש

המפלגה הרפובליקנית חשפה היום תשדיר בחירות במסגרת מערכת הבחירות לקונגרס, שיתקיימו בעוד פחות משלושה שבועות, ובו נראה ונשמע מנהיג אל קאעדה [[אוסאמה בן לאדן]] ומזהיר את המצביעים כי "זה מה שמוטל על הכף".

התשדיר של הרפובליקנים, שהוצג לראשונה באתר האינטרנט של המפלגה, יעלה ברשתות הטלוויזיה בכבלים בתחילת השבוע הבא. בתשדיר מוצגים גם האימונים ומנהיגים נוספים של הארגון. בתשדיר נראה בן לאדן כשהוא אומר "העתיד צופן דברים גדולים יותר", ולאחר מכן המסקנה "זה מה שמוטל על הכף".

הרפובליקנים, אשר צונחים בסקרים בשל חוסר שביעות רצון הציבור מהמלחמה בעיראק, נלחמים לשמור על השליטה בשני בתי הקונגרס. הדמוקרטים צריכים לזכות ב-15 מושבים בבית הנבחרים ובשישה מושבים בסנאט על מנת לזכות בשליטה בקונגרס.

הרפובליקנים מקווים להחזיר את הדיון בשלבים האחרונים של הקמפיין חזרה לנושאים בהם באופן מסורתי הם חזקים יותר – ביטחון לאומי והמלחמה בטרור. למרות זאת, סקרים אחרונים הראו כי גם בנושאים אלה ידם של הדמוקרטים על העליונה.

דובר המפלגה הדמוקרטית פיל זינגר כינה את הפרסומת "מאמץ נואש" להשפיע על המצביעים הרפובליקנים.

הפרסומת של בן לאדן משחזרת את פרסומת החרציות המפורסמת משנת 1964, בה השתמש הנשיא הדמוקרטי לינדן ג'ונסון. ג'ונסון התמודד אז נגד המועמד הרפובליקני גולדווטר. הפרסומת הציגה ילדה קטנה קוטפת חרצית וספירה לאחור לקראת פיצוץ גרעיני. בסיום הפרסומת מודע הקריין "זה מה שמוטל על הכף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully