וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-150 פצועים בתאונת רכבת בבית יהושע

12.6.2006 / 12:12

רכבת קומותיים שהיתה בדרכה מת"א לחיפה התנגשה במיכלית שנתקעה על פסי הרכבת במחסום במקום. שלושה קרונות והקטר הועפו זה על זה. על פי אחד הדיווחים יש הרוגים

רכבת קומותיים שהיתה בדרכה מתל אביב לחיפה התנגשה במיכלית שנתקעה על פסי הרכבת במחסום בית יהושע. מעוצמת הפגיעה הועפו שלושה קרונות וקטר זה על זה. עד כה דווח על פצוע קשה שני פצועים בינוני ו-15 פצועים קל. באחד הקרונות ישנם חמישה לכודים. כוחות החילוץ מדווחים על כ-150 נפגעים. על פי דיווח ראשוני, יש במקום הרוגים.

בשלב זה כל הקרונות פונו מנוסעיהם, פרט לקרון אחד. נהג הקטר הצליח להימלט ברגע האחרון. ניידות רבות של מד"א ומכבי האש הגיעו לזירת התאונה מכל האזור המרכז והשרון. כן הגיעו למקום כוחות חילוץ של יחידת ההצלה של צה"ל.

סמנכ"ל רכבת ישראל, יוסי כרמלי, אמר בראיון לקול ישראל, כי לפי ידיעתו מחסום הרכבת הורד והנהג המכולה פרץ אותו ולא הצליח לבלום. כרמלי הורה על השבתת תנועת הרכבות בין נתניה לתל אביב.

על פי אחד הדיווחים מצלמות הרכבת קלטו את המיכלית שנתקעה על המסילה מבעוד מועד והזהירו את נהגי הרכבות להאט את קצב נסיעתם. מנכ"ל הרכבת, עופר לינצ'בסקי, סירב לאשר את הדברים ואמר כי הרכבת הפעילה נוהל חירום.

סמל אורן שישיצקי, דובר כוחות הכיבוי של פתח תקווה שנכח בזירת התאונה בבית יהושע. בשיחה עם מערכת וואלה! חדשות, סיפר שישיצקי על שלושה קרונות שעלו אחד על השני בעקבות ירידה של הרכבת מהפסים. לדבריו, "מדובר בהמון אנשים פצועים ולכודים. כוחות מכבי אש נתניה מבצעים פעולות חילוץ במקום וגם עשרות חובשים ממד"א מבצעים פעולות חילוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully