וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 טילי קסאם נורו לעבר ישראל

11.6.2006 / 12:02

מצבו של עובד התחזוקה בבי"ס שער הנגב שנפצע מהירי מוסיף להיות קשה, לאחר שעבר 2 ניתוחים. צה"ל הרג 2 פעילי חמאס

נמשכת ההסלמה ברצועת עזה, בעקבות אירועי סוף השבוע - כ-19 טילי קסאם נורו במהלך היממה האחרונה מרצועת עזה. אחד הטילים נפל סמוך לבית הספר היסודי שער הנגב, הנמצא במתחם קריית החינוך שער הנגב (שבו נמצאת גם מכללת ספיר).

יונתן אנג'ל, בן 60, עובד תחזוקה של בית הספר, תושב שדרות, נפצע קשה מהדף ומרסיסים, ופונה לבית החולים ברזילי באשקלון, שם הוא נותח. בתום הניתוחים שעבר, מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב.

עוד שני בני אדם נוספים נפצעו קל, וטופלו במקום. טיל נוסף נפל באזור התעשייה של אשקלון, ועוד שלוש נחתו בשטחים פתוחים. אתמול נורו יותר מעשרים טילי קסאם לתחומי ישראל.

בקיבוץ נחל עוז סמוך למעבר קרני נחתו שני טילי קסאם. אחד הטילים פגע ישירות בבית, והשני נפלה בלול עופות. קודם לכן, התפוצץ טיל ביישוב אחר במערב הנגב. לא היו נפגעים אך נגרם נזק לאחד המבנים.

בתגובה, ירה חיל האוויר לעבר חולית שיגור קסאמים. מדובר צה"ל נמסר, כי הירי בוצע זמן קצר לפני שהחולייה עמדה לשגר רקטות לעבר ישראל. מהירי נהרגו שני פעילי חמאס, ונפצע פעיל נוסף.

לנוכח האירועים, פתחה המועצה האזורית שער הנגב מוקד מידע לציבור, שמספרו 08-6806450.

גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, קיבלו עליהם את האחריות על שיגור הטילים, ואמרו כי הירי על שדרות ימשך, עד "שתהפוך לעיר רפאים ואחרון תושביה יעזוב אותה".

ראש העיר שדרות אלי מויאל, החליט הבוקר על השבתת מערכת החינוך בעיר בשל ההתרעות. מויאל קרא להורים שלא להוציא את הילדים מהבית.

מוקדם יותר הבוקר, נפגש מויאל עם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, רענן דינור. בפגישה גולל מויאל את המציאות הקשה שחווים תושבי העיר. בעיצומה של הפגישה נחתו 4 הטילים באזור העיר.

(וידאו: רויטרס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully