וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת רדיו אזורי מסחרי תוקם ביו"ש

ענת שתיוי

15.2.2006 / 16:20

הזיכיון להפעלת התחנה יינתן לארבע שנים, במכרז שיתפרסם בשבועות הקרובים. שלום עכשיו: במה פוליטית למתנחלים בחסות המדינה

הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו תוציא מכרז להקמת רדיו מסחרי ראשון בשטחי יהודה ושומרון, בתוך כשלושה שבועות. כך סוכם היום בפגישה בה השתתפו נציגי משרד התקשורת, מנכ"ל הרשות השניה, מוטי שקלאר, וקצין מטה תקשורת באוגדת יהודה ושומרון, דודו כהן.

בפגישה הוחלט כי לרדיו האיזורי יוקצה תדר וכי משדרים ייפרשו ביהודה ושומרון. הרשות השניה תבחר במכרז מפעיל להקמת התחנה, שתפוקח על ידה. תקופת הזיכיון המדוברת להפעלת התחנה הינה ארבע שנים.

ההחלטה שהתקבלה היום היא המשך לחקיקה עליה חתם אלוף פיקוד מרכז, יאיר נווה, בספטמבר, המסדירה את נושא הקמת הרדיו ביהודה ושומרון. על פי ההחלטה, לצורך הפעלת התחנה יוחל חוק הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו באזור.

משרד התקשורת: זהו מענה לצרכי התושבים

מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, אמר בתגובה כי הקמת רדיו אזורי מסחרי שישרת את התושבים ויתן מענה לצרכיהם. ברשות השניה הביעו סיפוק מההחלטה על הקמת הרדיו האזורי הראשון ביהודה ושומרון.

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר (עבודה), אמר בתגובה כי מדובר בהחלטה פוליטית שמעידה על כך שפניה של הממשלה היא להעמקת הכיבוש. לדבריו, החשש הוא שהתחנה תהיה רדיו פוליטי ותהפוך להיות במה פוליטית למתנחלים בחסות המדינה וכלי להסתה והגברת האלימות בשטחים. "המתנחלים מקבלים במתנה רדיו פרטי, שאותו ינצלו לקידום רעיונות פוליטיים, ארגון הפגנות, ולעיתים גם להסתה לאלימות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully