וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מ-א-מ-י-נ-ים

מיכל מירון-שקד

10.2.2006 / 10:15

מיכל מירון-שקד גאה בציבור שלא משתכנע מההבטחות של נתניהו למגר את העוני תוך 3 שנים

הוא היה שר אוצר, הוא היה ראש ממשלה, הוא היה, בסופו של דבר, בחור שמכר רהיטים. ביבי נתניהו מציע למגר את העוני תוך שלוש שנים, והסקרים מוכיחים שדבריו לא נופלים על אוזנים קרות: אנחנו שומעים ולא מאמינים לאיש הזה. את כולם זה מפתיע שהציבור לא טיפש. את כולם זה מפתיע שהציבור קשוב. את כולם זה מפתיע לגלות שהציבור כבר קבע לעצמו עמדה והוא מתמיד בה: קדימה לראשות הממשלה, גם כשאהוד אולמרט מוביל אותה, עמיר פרץ והעבודה גדלים במנדט או שניים, וביבי מצליח רק להפחיד אותנו או להגזים לנו.

נתניהו לא מזהה שהציבור של 2006 זה לא הציבור של הבחירות הקודמות. הפעם אי אפשר להפחיד אותנו, אי אפשר להגזים לנו, אי אפשר להציע לנו להפטר מהעוני אחרי 3 שנים, כשהיית שר האוצר והגדלת את הצמיחה, אבל לצידה גם את העוני. כשהתייחסת לויקי כנפו בזמנה, כאילו היא אוייב העם, שעובדה שגם בזמנך, ויקי כנפו לא הצליחה למצוא עבודה, ושום דבר טוב לא קרה לה מאז שיצאה ממצפה רמון ברגל לירושלים. היא לא התעשרה, היא לא מצאה עבודה, הבן שלה התאבד, הילדה שלה לא הצליחה לשבור את תקרת הזכוכית של בנות עניים. אז אל תבוא אלינו עכשיו ותגיד לנו, תוך 3 שנים, כי אנחנו לא מאמינים לך.

אנחנו לא מאמינים שהעזת להציג בקמפיין הבחירות של הליכוד תמונות שלך מלפני עשר שנים. כולנו מאפירים, כולנו משמינים, אתה לא רואה אותנו משקרים בקשר לזה. אתה כן.

אנחנו זוכרים את ההתנהלות שלך באוצר, את פרשיית המאהבת והקלטת הלוהטת ואנחנו לא מאמינים לך. אנחנו שמחים בשבילך ששרה נשארה איתך, אבל אנחנו לא מחוייבים לך כמוה. לנו מותר להיות ריאליים ולהחליט שהליכוד שאתה מייצג הוא כבר לא פונקציה בשבילנו. כי אנחנו דווקא לא מפחדים, אבל גם לא מאמינים לך.

אתה לא יכול לצפות שהעניים יבחרו בך, ואתה לא יכול לצפות מהפחדנים שיבחרו למענך. הכי מפחיד בבחירות האלה זה הגב שאתה עשוי לתת למתנחלים והכתף הקרה שאתה עשוי להפנות לעניים. אנחנו לא מאמינים לך שתעשה את כל הדברים שאתה מבטיח ושלא עשית כשהיית באוצר: להוריד מיסים, לקצץ במעמ ולהיטיב עם העם. בקיצור, אנחנו לא מ-פ-ח-ד-ים אבל גם לא מ-א-מי-ני-ם לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully