וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מחפשות הומור, גברים מחפשים יופי

רויטרס

27.1.2006 / 18:01

אין חדש תחת השמש: לפי סקר בינלאומי בענייני רומנטיקה, נשים עדיין מעדיפות גבר מצחיק וגברים עודם מחפשים מישהי יפה ומושכת

סקר שנערך ב-16 מדינות, על ידי מו"ל קנדי, שאל גברים ונשים על שישה מרכיבים שהם אוהבים או שונאים אצל בן הזוג שלהם, ובאיזו דרך ינקטו כדי להשיג את השידוך המושלם, לטעמם.

תוצאות המשאל הצביעו על הבדלים בין מדינות, וכמו כן על הבדלים בדרך בה אנשים ממדינות שונות מנסים להרשים את מושא אהבתם ומשיכתם.

גברים אוסטרלים ובריטים מודים לעיתים קרובות כי הם שותים יותר מדי כדי שיוכלו לבצע את המהלך, בשעה שגברים גרמנים ואיטלקים דווקא משקרים לגבי היכולות הכלכליות שלהם כדי לשאת חן. הספרדים בלטו במיוחד בהשוואה לשאר, ביכולת שלהם להשתמש במיניותם כדי לזכות בתשומת לב. 80% מהגברים הברזילאים בסקר הודו כי שיקרו בנוגע למצבם המשפחתי ולמערכות היחסים שלהם, כך עשו גם 70% מהנשים הגרמניות שהשתתפו בסקר.

בעניין הדרך למציאת הפרטנר המושלם, רוב הנשאלים (גם נשים וגם גברים) העדיפו לסמוך על חבר שיבצע את ההיכרות. האינטרנט לא פופלרי בתור אמצעי ליצירת קשרים רומנטים, פרט לפורטוגל, בה כחצי מהנשאלים העדיפו למצוא את בני ובנות הזוג שלהם דרך הרשת.

אצל הצרפתים והספרדים יש פערים בין המינים: 30% מהגברים הספרדים, אך אף לא אשה ספרדיה אחת, חיפשו פרטנר באינטרנט. בצרפת, 40% מהגברים אך רק 10% מהנשים, פוקדים מסיבות, בארים ומועדונים כדי לפגוש בבן זוג פוטנציאלי. למרות זאת, היה לגברים הצרפתים ולנשים הצרפתיות משהו במשותף: שני המינים דירגו את ההופעה החיצונית כמשמעותית יותר בהשוואה לדירוג שלה בשאר המדינות.

בכל הנוגע לדייט הראשון, מרבית הגברים שנשאלו אמרו כי ההופעה החיצונית חשובה הרבה יותר מהאינטליגנציה, בעוד שהנשים ציינו את חוש ההומור בראש התכונות החשובות להן. משיכה גופנית היא החשובה ביותר בעבור הגברים בצרפת, ברזיל, יוון, יפן ובריטניה. בעוד ש-40% מהגברים הפורטוגזים ציינו אינטליגנציה כחשובה יותר מהופעה חיצונית, אף גבר אוסטרלי לא עשה זאת.

בארצות הברית ובקנדה, חוש הומור נחשב למרכיב החשוב ביותר הן אצל גברים והן אצל נשים, כאשר 63% מהגברים ו73% מהנשים דירגו אותו במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully