וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדי תכנן לדקור מפגין מהקהילה ההומו-לסבית

5.7.2005 / 20:00

בזמן שאנשי הקהילה מפגינים בי-ם נגד הדקירה במצעד הגאווה, נעצר חרדי שתכנן דקירה נוספת. התביעה על הדוקר במצעד: הוא תיכנן הפשע

מערכת וואלה!

בשעה זו נערכת בירושלים הפגנה ברחוב המלך ג'ורג', בין רחוב המעלות לבין שמואל הנגיד, במחאה על דקירת הצועדים במצעד הגאווה ביום חמישי האחרון. במהלך ההפגנה יישאו המשתתפים שלטים עליהם יכתבו "די להסתה", "אהבת לרעך כמוך" ו"בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים".

משטרת ירושלים עצרה גבר חרדי בן 30 בחשד שהתכוון לדקור את אחד מחברי הקהילה ההומו-לסבית, המשתתפים בהפגנה. בגלי צה"ל דווח, כי בחיפוש בכליו נמצא סכין, שלדבריו משמשת לקילוף פירות. בנוסף יידו עשרות חרדים אבנים לכיוון אוטובוסים בכיכר השבת בעיר, במחאה על ההפגנה ההומו-לסבית. לאוטובוסים נגרם נזק כבד, וכיכר השבת נסגרה לתנועה.


כתב "הארץ" עמירם ברקת מוסיף:

פרקליטות מחוז ירושלים מבקשת להרשיע בשלוש עבירות של ניסיון לרצח את ישי שליסל, חרדי תושב מודיעין עלית, שדקר שלושה ממשתתפי מצעד הגאווה שנערך בירושלים ביום חמישי שעבר (ראו וידאו מצורף. צילום: ערן ורד, underground.org.il). אחד מהשלושה נפצע באורח בינוני, והשניים האחרים נפצעו קל. לטענת המשטרה, אמר שליסל לחוקריו לאחר שנעצר, כי בא "לרצוח בשליחות ה'".

מכתב האישום שהוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר, עולה כי שליסל תיכנן את מעשיו מראש ולא פעל בהתקף זעם רגעי. לפי כתב האישום, בדרכו למצעד רכש שליסל סכין מטבח שאורך להבו 18 ס"מ, הטמין אותה בכיס מעילו וארב לצועדים. כשהצועדים חלפו לידו הסתער עליהם כשהוא דוקר לכל עבר.

בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי שליסל אמר לחוקריו במשטרה "באתי לרצוח בשליחות ה'. לא ייתכן דבר כזה בארץ, כזאת תועבה". בנימוקיה לבקשה ציינה הפרקליטות כי שליסל ניסה לברוח מתחנת המשטרה שבה נחקר, וכי שחררו של שליסל ממעצר יסכן את שלום הציבור בכלל ואת חברי הקהילה ההומוסקסואלית בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully