וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המודיעין שחוסל בכביש המנהרות: סא"ל יהודה אדרי

14.6.2001 / 17:05

ההרוג - קצין ביחידה מובחרת, בן 45, תושב מעלה אדומים; סייען פלסטיני עמו נפגש ירה בו מטווח קצר; חייל שהיה ברכב רדף אחרי היורה והרגו; שרון: שעון הפסקת האש התאפס מחדש

שמו של איש כוחות הביטחון שנהרג היום בפיגוע בכביש המנהרות הוא סא"ל יהודה אדרי, בן 45 ממעלה אדומים. אדרי, קצין בכיר ביחידה מובחרת, הגיע למקום עם שני חיילים מאבטחים כדי לפגוש את המחבל, פעיל של התנזים, שלאחרונה שימש כסייען של צה"ל. הלווייתו של אדרי תיערך הערב ב-20:00 בירושלים.

כשהחיילים הגיעו לנקודת המפגש שסוכמה מראש, התקרב הפלסטיני לרכב וירה מטווח קצר לעבר החיילים. סא"ל אדרי נהרג במקום, חייל נוסף נפצע, והמאבטח השני הצליח להרוג את המחבל.

סוכנות הידיעות "רויטרס" מדווחת כי המחבל הוא איוב דאורה, שהה בכלא הפלסטיני במשך שנתיים בגין שיתוף פעולה עם ישראל. היום הוא נפגש עם מפעילו ולפתע הוציא את אקדחו וירה בנוסעים. לעומת זאת, מדווחת תחנת הטלוויזיה "אל ג'זירה", כי המחבל הוא חסן אבו סעירה, חבר התנזים פת"ח, שהרג את הישראלי כנקמה על הריגתו של חוסיין עביאת, בחודש נובמבר האחרון.

אש היתה היום במקומות נוספים ביש"ע, ובעיקר ברצועת עזה, בה נורו מרגמות על ההתנחלות רפיח ים. אחר הצהריים נחתו שלוש פצצות במורג. בשעות הלילה נורו יריות לעבר היישובים נצרים, נווה דקלים וגני טל. בכל התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ראש הממשלה, אריאל שרון, הודיע בעקבות האירועים הקשים כי בשל האירועים הקשים התאפס השעון של הפסקת האש. כזכור, התנתה ישראל את הכניסה למסלול מיטשל בהפסקת אש מוחלטת למשך מספר שבועות והודיעה כי כל תקרית, מאבן ועד ירי, תגרום לכך שהתקופה תתחיל להיספר מחדש. שרון אמר את הדברים בישיבת "שרינו" של שרי הליכוד, שהתקיימה בצהריים. הוא הוסיף כי הסגת הכוחות של ישראל למקומות בהם היו לפני ספטמבר 2000 נעשית רק במקומות בהם שורר שקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully