וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן קורא ל"התנתקות מאום אל-פחם"

15.6.2005 / 15:01

יו"ר "ישראל ביתנו" יוצא בקמפיין לקידום תוכניתו המדינית להחלפת שטחים ערביים ביהודיים ויצירת אוכלוסייה הומוגנית

מפלגת "ישראל ביתנו" יצאה הבוקר במסע הסברה תחת הסיסמא "להתנתק מאום אל-פחם". במסגרת מסע ההסברה הוצבו שלטים בצמתים הראשיים בגוש דן, לאורך כביש ירושלים-ת"א ובכניסות והיציאות מוואדי ערה.

יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, מבקש לקדם "תוכנית חילופי שטחים ואוכלוסין", כהגדרתו. ליברמן אמר היום כי חשוב להציג "אלטרנטיבה ברורה" לתוכנית ההתנתקות של הממשלה. לטענתו, ראש הממשלה מבקש לדחות את הסדר הקבע "עד אין סוף", ואילו הוא מבקש להגיע להסדר הקבע במהירות האפשרית.

ליברמן אמר כי הוא מבקש להבטיח שני דברים: "ביטחון ומדינה יהודית". את תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה הגדיר "תוכנית בריחה, ללא שום תועלת או משמעות".

ליברמן אמר, כי בעיית ערביי ישראל קודמת לבעיה הפלסטינית. "הבעיה הפלסטינית היא בשבילנו הזדמנות להצמיד (אליה) את בעיית ערביי ישראל". לשיטתו של ליברמן, יש להבטיח אוכלוסיה הומוגנית ככל האפשר במדינת ישראל. "שרון", אמר ליברמן, "מקים מדינה פלסטינית נקייה מכל יהודי, מגרש את היהודים ומנקה את השטח... מצד שני, אותנו הוא הופך למדינה דו-לאומית עם 23% אוכלוסיה לא יהודית. זה דבר בלתי סביר בעליל".

ליברמן הציע להחליף את אום אל-פחם בגוש עציון, את כפר קאסם באריאל ובכך "להגיע למדינה יהודית הומוגנית עם אוכלוסיה יהודית הומוגנית". תוכניתו של ליברמן אינה כוללת גירוש, של יהודים או ערבים, אלא כל אחד "יישאר בבית שלו... אני רק מזיז את הגבול". ליברמן הוסיף, שלתוכניתו יש תקדימים בינלאומיים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully