וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי נקמה

3.4.2001 / 11:14

באיירן מינכן חוזרת הביתה עם 1:0 קטן-ענק משער של פאולו סרג'יו בדקה ה-86. האם הפעם זה יספיק להם? התשובה בעוד שבועיים

באיירן מינכן עשתה הערב צעד גדול לקראת עלייה לחצי-גמר ליגת האלופות, כשניצחה 1:0 ב"אולד טראפורד" את מנצ'סטר יונייטד במפגש הראשון מבין שניים ברבע-הגמר משער בדקות הסיום של פאולו סרג'יו.

הגרמנים הגיעו לאנגליה במטרה לנקום את ההפסד הדרמטי בגמר ליגת האלופות לפני שנתיים, והראתה שגם היא יודעת לכבוש לקראת הסיום. אלופת גרמניה באה במטרה להוציא תיקו מול יונייטד, שדוהרת לאליפות שלישית ברציפות בארצה, אבל כשראתה שהשד אינו נורא, יצאה קדימה כדי להכריע את המשחק והיתה קרובה יותר להגדלת התוצאה מאשר לתיקו או להפסד.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה של יונייטד באה בדקה ה18-, כשדייויד בקהאם מצא את אנדי קול וזה המשיך גבוה מדי ממצב נוח. כעבור 4 דקות בעט קארסטן יאנקר הגרמני לידיים של פביאן בארטז, ואחרי עוד שתי דקות שוב היה זה קול שהחמיץ.

תכנית המשחק של אוטמאר היצפלד עבדה מצויין, ויונייטד לא הצליחה להגיע כמעט לאף מצב במחצית השניה. בדקה ה- 47 בעט סטפן אפנברג כדור חופשי מסוכן מאוד, שחלף רק מעט מעל למשקוף האנגלי ואז החלה ההצגה הפרטית של השוער הצרפתי הבינלאומי של המארחים: בדקה ה- 53 הדף בארטז בעיטה מצויינת של ג'ובאני אלבר, בדקה ה- 65 הוא התעופף נפלא לבעיטה מרחוק של יינס יירמיס, ובדקה ה- 74 הוא שוב הדף נהדר בעיטה של יירמיס מתוך הרחבה.

בדקה ה- 82 עוד הזדמנות גדולה לבאיירן, כשאלכסנדר ציקלר שלח את הכדור למשקוף של בארטז. אבל, בדקה ה- 86 לא בארטז ולא המשקוף הצליחו לעזור להגנה הרעועה של מנצ'סטר: אפנברג הגביה כדור חופשי, תומאס לינקה המשיך בנגיחה ופאולו סרג'יו המחליף מצא את עצמו לבד מול השוער כדי לגלגל פנימה את השער הנצחון
היקר.

בתוספת הזמן עוד הספיק ציקלר להחמיץ לבד מול בארטז, אבל גם 1:0היא תוצאה מצויינת לבאיירן, שתארח את הגומלין בעוד שבועיים וצריכה לשמור על שער נקי כדי להשלים את הנקמה ולסיים את העונה האירופית של מנצ'סטר.

דייויד בקהאם מיונייטד וביצ'נטה ליזראזו וחסאן סליהמידג'יץ' מבאיירן ספגו כרטיסים צהובים הערב ולא יוכלו לשחק בגומלין בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully