וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס היערות מעריץ את מרגלית הר שפי

28.3.2001 / 10:03

עמי אדרי, הידוע בכינויו "אנס היערות" ניסה להבריח להר שפי מכתבי עידוד וקלטת שירים ונשלח לצינוק; מקורביו: "הוא רק רצה לרומם את רוחה"

למרגלית הר שפי, שהחלה לרצות בשבוע שעבר את עונש המאסר שהוטל עליה באשמת אי מניעת רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, יש מעריץ חדש. "ידיעות אחרונות" מפרסם היום כי עמי אדרי המכונה גם "אנס היערות", ניסה להבריח להר שפי קלטת שירים ומכתבי עידוד. נסיונות אלו הביאו לשליחתו לצינוק.

אדרי מרצה עונש של 18 חודשי מאסר בכלא "איילון" בגין אינוס וביצוע מעשים מגונים. הוא הקליט מספר שירים בקלטת, כתב מכתבי עידוד, וביקש להעבירם להר שפי. מאחר והשניים דתיים, הם מקבלים מזון כשר המגיע מחוץ לכלא. אדרי ניצל זאת, והכניס את הקלטת והמכתבים לתוך חבילת המזון הכשרה שהיתה אמורה להגיע אל הר שפי, שמרצה את עונשה בכלא הנשים הסמוך"נווה תרצה" .

אנשי שירות בתי הסוהר גילו את תוכן החבילה, ופתחו בחקירת זהותו של השולח האלמוני, שכן אדרי לא חתם את שמו על מכתביו.
זהותו התבררה בעקבות חקירה שנערכה בעניין.

דוברת שירות בתי הסוהר, סגן גונדר אורית מסר–הראל, אישרה אמש את הידיעה: "במנת המזון שהיתה מיועדת למרגלית הר שפי נמצאו מכתבי תמיכה ועידוד, קלטת שירים ודברי תורה שכתב עמי אדרי".

מקורביו של אדרי זועמים על הכנסתו לצינוק: "הוא בסך הכל רצה לעודד אותה ולרומם את רוחה", הם מסבירים. היום יועמד אדרי לדין משמעתי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully