וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת ענק: היהודים גנבו טריליונים ביציאת מצרים

21.8.2003 / 12:17

דיקן פקולטה למשפטים במצרים מגבש את הראיות נגד העם היהודי; היקף התביעה: 1,125 טריליון טון זהב; הצעת פשרה: לפרוס החוב לאלף שנה

תביעת ענק יוצאת דופן מתגבשת בימים אלה נגד ה"היהודים", המואשמים בגניבה של סכומי עתק מהפרעונים במהלך יציאת מצרים. את התביעה יוזמים דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת אל-זקאזיק במצרים, ד"ר נביל חילמי, יחד עם קבוצת מצרים החיים בשוויץ. בראיון לשבועון המצרי, "אל-אהראם אל-ערבי", מנמק ד"ר חילמי את התביעה הפרה-היסטורית במענה ל"תביעות השונות שמעלים היהודים תוך ביסוס על מקורות היסטוריים ודתיים".

באדיבות מכון המחקר "ממרי" מגישה וואלה! חדשות את תמצית ההתרחשות ההיסטורית כפי שתיאר אותה ד"ר חילמי בראיון:
בבוקר שאחרי (יציאת מצרים) הופתע המלך פרעה לגלות אלפי נשים מצריות בוכיות מתחת למרפסת ארמונו. הנשים, שהתחננו לעזרה, סיפרו כי היהודים גנבו את תכשיטיהן, כלי הבישול שלהן ובגדיהן, במה שמגדיר חילמי "מעשה המרמה הקולקטיבי הגדול ביותר שידעה ההיסטוריה". הגניבה לא הצטמצמה לזהב בלבד. היהודים שדדו כל דבר שניתן לעלות על הדעת, כשהם מקפידים לרוקן את בתי המצרים מכלי הבישול.

חילמי מספק הסבר לשוד המטבחים הגדול: "אחד הכוהנים המצריים אמר שזוהי דרכם הפתלתלה של היהודים לכל אורך ההיסטוריה; הם מבקשים לגרום בעיה שולית הקשורה לצורכי המחייה היומיומיים כדי להעסיק את האנשים בעניינים אלה ולמנוע מהם מלרדוף אחריהם כדי להשיב את הזהב הגזול...". דיקן הפקולטה למשפטים מוסיף שמנהיגי היהודים חילקו לציבור הנחיות ברורות ונתנו למבצע היציאה את שם הקוד 'בחצות הליל'. "היהודים הונחו לצאת בחסות האפלה עם כמות שלל גדולה ככל שניתן. לנשים היהודיות ניתנה הוראה מפורשת לגנוב את הזהב של המצריות ואת כלי הבישול שלהן, וכך היה", מפרט חילמי.

הצוות המשפטי אוסף מידע בזירת הפשע

נשמע הזוי? צוות התובעים לוקח את העסק ברצינות. עד עתה הספיקו העשוקים להקים צוות משפטי ולשלוח למצרים את ד"ר גמיל יכן, סגן נשיא הקהילה המצרית בשוויץ, במטרה לאסוף מידע. ד"ר חילמי טוען שהתביעה מבוססת על מקורות מקראיים ושולח את הספקנים לספר שמות 35, פסוקים 12 עד 36".

בהנחה שיצליח להתגבר על מכשול חוק ההתיישנות לחילמי כבר יש הערכה להיקף התביעה. "אם נניח שמשקל מה שנגנב היה טון אחד ושוויו מוכפל כל עשרים שנה - גם אם הריבית היא חמישה אחוזים לשנה בלבד, ובטונה של זהב יש כ-700 ק"ג זהב טהור - ויש לזכור שמה שנגנב היו תכשיטים, כלומר הם היו מעורבבים בנחושת - הרי שאחרי אלף שנה הם יהיו שווי ערך ל-1,125,898,240 מיליון טון. במלים אחרות 1,125 טריליון טון זהב".

חילמי מספר שלפי התוכנית המתגבשת יחושב סכום התביעה המדויק בהתאם למידע שייאסף, ולאחר מכן תוגש "תביעה משפטית נגד כל יהודי העולם, ונגד יהודי ישראל במיוחד, כדי שישלמו למצרים את החוב המופיע בתורה". כשנשאל האם יש מקום לפשרה משפטית השיב חילמי: "יכול להיות... ניתן לפרוס את החוב לאלף שנה ולהוסיף לו את הריביות שיצטברו לאורך התקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully