וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק על סערת התמונות: הדברים הם שקר וכזב - זו עלילת דם

17.7.2019 / 22:37

בכנס פעילים הכחיש יו"ר ישראל דמוקרטית קשר לפרשת הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין לאחר כתבה בדיילי מייל שבה נראה יוצא מביתו. בנאומו תקף את נתניהו וטען שמאז עלייתו לשלטון כל מי שמאיים על כהונתו: "הופך למטרה להסתה". הליכוד: שקריו לא ימלטו אותו מלהשיב מה עשה בבית

צילום: כאן 11, עריכה: ניב מעוז

נאומו של אהוד ברק - כל הפרטים

  • בתגובה לסערת התמונות: "הדברים הם שקר וכזב"
  • על ראש הממשלה: "כל מי שמאיים עליו הופך למטרה להסתה"
  • על יאיר נתניהו: "מסית שזוכה להגנה ציבורית ולחיי פרזיט"
  • הליכוד: "לא ימלט מלהשיב מה עשה בביתו של אפשטיין"

יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, הגיב הערב (רביעי) על סערת התמונות שפורסמו בעיתון ה"דיילי מייל" והבהיר כי "הדברים הם שקר וכזב". בכנס פעילי המפלגה במועדון "כולי עלמא" בתל אביב אמר כי "נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות מעשה נבלה, עלילת דם שקרית ללא בסיס, אך עלילת דם שאיננה מפתיעה".

"המעשים שמיוחסים עכשיו לאפשטיין הם מתועבים, מעוררים זעזוע וסלידה בכל בן תרבות ואם יורשע בהם, הוא צריך להיות בכלא להרבה שנים", הדגיש ברק ואמר כי "מעולם לא היה לי חלק בהם". עוד הוסיף כי "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית, משהסתבר אחרת, אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו".

ב"דיילי ניוז" פורסם אתמול תיעוד בו נראה ברק יוצא מאחוזתו של ג'פרי אפשטיין, שהואשם לאחרונה בעבירות של סחר בנשים וסרסור בקטינות, כשזמן קצר לאחר מכן יצאו מהמקום כמה בחורות צעירות. בתגובה, עורכי דין מטעמו של ברק הגישו לעיתון מכתב התראה לפני תביעה ודרשו להסיר את הכתבה ולפרסם הבהרה והתנצלות.

אהוד ברק, במהלך הצהרה במסגרת אירוע פעילים בכולי עלמא, תל אביב 17 ביוני 2019. ראובן קסטרו
"עכשיו זה אני". ברק/ראובן קסטרו

ברק התייחס למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, שהודה במסגרת הסדר טיעון, כי התנהג בצורה שאינה הולמת כלפי עובדת שהייתה כפופה אליו. "העובדה שתחת נתניהו עבריין מין שהורחק לצמיתות משירות הציבורי ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלה שלו - חרפה היא".

"בנו של נתניהו זנאי ומסית"

"העובדה שכל מי שהתלונן נגד העבריין הזה, נזרק ממשרד ראש הממשלה - חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה - חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו שר בכיר שנאשם בחיפוי סדרתי על פדופילים, הוא מהכי מקורבים - חרפה היא. הסיפור האמיתי של הבחירה שלפנינו הוא שמערכת ההסתה של משטר נתניהו, מאיימת להרוס את הדמוקרטיה", הוסיף.

יאיר נתניהו תקף בתגובה את ברק בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "העובדה שברק מביא איתו אבטחת שב"כ על חשבון הציבור, לאי הפדופיליה של אפשטיין בקריביים (כפי שהודה בראיון לפני יומיים ל"דיילי ביסט"), למרות שעברו 20 שנה מאז כיהן במשך כשנה בלבד כראש הממשלה הכושל ביותר של מדינת ישראל - היא החרפה! ברק תתבייש לך! תרח זקן, שיכור מוויסקי, וכנראה דמנטי שכמוך!".

"מסע ההסתה והשקרים הנוכחי רק מחזק את נחישותי להעביר את הרע והמסית הזה משליטת הארץ"

בהמשך דבריו ברק תקף גם את ראש הממשלה נתניהו, ורמז כי הוא עומד מאחורי הסערה האחרונה. "כבר ביותר מ-25 שנה אנחנו חיים באווירה מורעלת", תיאר. לדבריו, כל מי שמאיים על כסאו "הופך להיות מטרה להסתה, שקרים, בוגד וגרוע מזה. מדוד לוי, שכל חטאו היה לעמוד ביושר בראש הליכוד, דרך מפקדי יצחק רבין, שהפך בהצתה שעליה ניצח ואותה תזמר נתניהו ל'רבין בוגד'. עד שהגיעו שלוש היריות בגב שהן תוצר של השקרים וההסתה".

"ועכשיו זה אני. זה חייב להיעצר וזה ייעצר", הדגיש. "מסע ההסתה והשקרים הנוכחי רק מחזק את נחישותי להעביר את הרע והמסית הזה משליטת הארץ שלנו האהובה. אף אחד לא יהפוך אותי לפושע ובוגד רק כי אני חושף את מנגנון ההסתה ואת הרס הדמוקרטיה של החשוד שגר איפה שהיה גר פעם יצחק רבין".

בהמשך דבריו, יו"ר ישראל דמוקרטית קרא לאיחוד בשמאל. "ומכאן הערב אני קורא גם להנהגת העבודה ומרצ - בואו נשלב ידיים, בלי תנאים מוקדמים - כדי להבטיח את עתידה של ישראל. ביבי - גם אתה יודע - אני לא דורך על זבוב כשאני לא מוכרח, ואני לא מפחד משום דבר ומאף אחד - כשצריך. אתה יודע ביבי, אתה לא תשתנה. אבל גם אני לא. אתה תמשיך להפיץ עלי שקרים ואני אמשיך להגיד עליך את האמת. כי שום פייק ניוז, של פייק ראש ממשלה לא יעצרו אותנו".

ישיבת ממשלה, 14 ביולי 2019. ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג, אתר רשמי
"מאיים להרוס את הדמוקרטיה". נתניהו/אתר רשמי, ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג

מהליכוד נמסר בתגובה כי "גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין ועל מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא".

(עדכון ראשון: 20:21)

ג'פרי אפשטיין. Creative Commons
"חשבתי שהייתה לו מעידה חד פעמית". אפשטיין/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully