וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד לא שוללת התפקדות לליכוד: עוסקת בהווה ולא בעתיד

15.4.2019 / 13:41

במענה לשאלת וואלה! NEWS, שרת המשפטים לא הכחישה את האפשרות שתעבור לליכוד לאחר הכישלון של הימין החדש בבחירות. דבריה של שקד מגיעים בתגובה לדברים שאמר ח"כ ביטן, לפיהם לאחר הפסח היא תתפקד לליכוד והוא מקיים איתה שיחות רבות על כך

צילום: כאן 11, עריכה: איתי עמרם

שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש איילת שקד אמרה היום (שני) במענה לפניית וואלה! NEWS כי היא אינה עוסקת כעת בעתיד, אלא בהווה, זאת בהתייחס לטענות ח"כ דוד ביטן לפיהן תתפקד לליכוד אחרי חג הפסח.

הבוקר התייחס ביטן בריאיון לרדיו 90 לאפשרות ששקד תצטרף למפלגת הליכוד, ואמר כי היא "רק מחכה שהכול בימין החדש יסתיים". "איילת שקד תתפקד לליכוד אחרי חג הפסח. אני מקיים איתה הרבה שיחות, והיא תתפקד בחודש שאחרי פסח. זה לא חשוב אם זה יקרה באפריל או במאי. זה יקרה. היא מחכה עד שיגמרו ההליכים של הימין החדש בוועדת הבחירות", אמר ביטן לתחנה.

מלשכת שקד נמסר לוואלה! NEWS כי "שרת המשפטים כרגע לא עוסקת בעתיד אלא בהווה, וזה ספירת הקלפיות".

איילת שקד, במטה מפלגת הימין החדשש מלון שרתון סיטי טאוור, אולם ברקת 9 באפריל 2019. צילום: אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
שקד בליל הבחירות/אתר רשמי, צילום: אהוד אמיתון/TPS

מוקדם יותר פרסם שר החינוך וחברה של שקד למפלגת הימין החדש, נפתלי בנט, עדכון בנוגע לספירת הקולות שמבצעת המפלגה, שלה חסרו כ-1,400 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה בבחירות. בין היתר, עדכן בנט בצעדים שמבצעים נציגי ואנשי המפלגה במהלך היום, והצהיר כי מצאו עד כה 219 חוסרים של פתקי הצבעה לימין החדש. "אם אפילו שליש יימצא כפער אמיתי, הרי שזה יעיד שברמה לאומית נוכל לעבור בקלילות את המחסור של 1,452 הקולות הנדרשים", אמר בנט בהתייחסו לבדיקת עוד אלפי קלפיות מרחבי הארץ. "אינני יודע האם נצליח או לא. אני יודע שיש סיכוי, ואיילת ואני רואים שיש המון ישראלים טובים שמתפללים לכך (ממש כיף לקבל את כל החום הזה!), אלפים שנרשמים להתנדב, ומאות שהגיעו בפועל", הוסיף. "אנחנו לא מוותרים עד שנמצה כל אפשרות".

בסוף השבוע התייחסה שקד לתוצאות הבחירות והודעה בחשבון הפייסבוק שלה לתומכי ומתנדבי הימין החדש. התייחסותה הגיעה ברקע השאלות אם תפרוש מהחיים הפוליטיים או תחבור בהמשך לליכוד או למפלגה אחרת. עם זאת, בפוסט לא התייחסה לשותפה בנט, שלשותפות עמו בימין החדש נכנסה בחשש לתוצאות המהלך, או להערכות הפוליטיות סביב עתידה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איילת שקד מצביעה בת"א, 9 באפריל 2019. קובי ריכטר, TPS
שקד בקלפי בתל אביב, בשבוע שעבר/TPS, קובי ריכטר

"אחרי שלושה חודשים סוערים, הגיע הזמן לומר תודה - למאות המתנדבים המסורים, שנתנו את כל כולם למען מהלך אידיאולוגי חשוב של חיזוק הימין המדיני, הכלכלי והמשפטי", כתבה שקד. "אתם תרמתם לילות כימים לרעיון שהתחלנו אותו. לאלפים הרבים של התומכים שנחשפתי אליהם בחוגי הבית ובסיורים בכל רחבי הארץ. קיבלתי חום, אהבה ואמון שחיזקו את תחושת השליחות שלי. ומעל לכולם - לכל 138,491 (ואולי יותר), האנשים שהצביעו לנו ונתנו בנו אמון".

עוד כתבה שקד כי "עבדנו מאוד קשה בשנים האחרונות עבורכם, אזרחי ישראל, כדי לקדם את הערכים שבשמם נבחרנו וכדי להיטיב עם כלל האזרחים ועם מדינת ישראל. בשבוע הקרוב נעבור, עם מאות מתנדבים, על הקלפיות השונות כדי לבדוק אם נפלו טעויות או אי סדרים. מעולם לא עברה רשימה אחוז חסימה, בגלל מספר קטן כל כך של קולות ולכן אנו עושים מאמץ להשלים את הפער. זה מאמץ שמגיע לכל מי שהטריח את עצמו ביום הבחירות ושם נ' בקלפי. אעדכן אם יהיו חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully