וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים, בעיטות וניפוץ שמשות: קרבות הווטרינרים בבית שמש

ד"ר יונתן לטוין ירצה 7 שנות מאסר לאחר ששילם עבור תקיפת וטרינר אחר, יריבו העסקי המפעיל אף הוא מרפאה בבית שמש. ארבעת התוקפים שגויסו למשימה קראו לו בשעת לילה בטענה שנמצא כלב פצוע כדי להכות אותו קשות ולהימלט. פתקי "אנונימוס" פוזרו כדי להסוות את סיבת התקיפה

אילוסטרציה. ShutterStock
הווטרינר שילם לחברו עבור תקיפת וטרינר אחר שמפעיל מרפאה בבית שמש. וטרינר, אילוסטרציה/ShutterStock

בית המשפט המחוזי בירושלים היום (רביעי) גזר על הווטרינר ד"ר יונתן לטוין שבע שנות מאסר בגין תקיפת וטרינר אחר המפעיל אף הוא מרפאה בבית שמש. בנוסף לכך, הוא גזר עליו פיצוי בסך 250 אלף שקלים וקנס כספי בגין תקיפה בכוונה מחמירה. ארבעה נאשמים נוספים בתיק זה הורשעו ודינם נגזר לעונשי מאסר של חמש עד שמונה שנים.

על רקע תחרות עסקית בין לטוין למתלונן, הראשון שילם לחברו, ויקו אריה ינקו, סכום של 20 אלף שקלים על מנת שיפגע ביריבו העסקי. הנאשם הציג לינקו תמונות של הווטרינר המתחרה וצייד אותו בפתקים המזוהים עם ארגון "אנונימוס" לשם פיזור הפתקים במקום התקיפה, על מנת להסוות את הקשר בין התקיפה המתוכננת לתחרות העסקית.

עוד בוואלה! NEWS:
"טרם נאמרה המילה האחרונה בפרשה": הוארך מעצרו של מיקי גנור
זלזול וצעקות בביהמ"ש: עלייה בתלונות המוצדקות נגד שופטים
ניצל את אמון ביהמ"ש - ונמלט ללבנון: הישראלי שדרס למוות נתפס

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
שבע שנות מאסר, פיצוי וקנס כספי. בית המשפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

בעקבות פנייתו של הנאשם לינקו, האחרון גייס עוד ארבעה נוספים שיבצעו עמו את התקיפה תמורת הכסף. ביום התקיפה, הצטיידו התוקפים במסכות, כפפות וכן בטלפון סלולרי ובלילה נסעו לבית שמש. שם יצרו קשר עם המתלונן, וקראו לו להגיע לאצטדיון הכדורגל הנטוש בטענה שיש שם כלב פצוע.

כשהגיע הווטרינר למקום, הובל על ידי אחד מהתוקפים לקצה האצטדיון שם הותקף במכות, בעיטות והשלכת אבנים לעברו. במהלך התקיפה אף שברו התוקפים את הטלפון הנייד של המתלונן וכן ניפצו את שמשות רכבו וחיבלו במצת ההפעלה של הרכב. לאחר התקיפה פיזרו התוקפים את הפתקים בזירה ונמלטו מהמקום, תוך שמשאירים את המתלונן לנפשו.

התיק נוהל על ידי עו"ד שחר מלול מפרקליטות מחוז ירושלים. בגזר הדין נכתב כי "תקיפה אלימה ואכזריות מסוגה של זו אותה יזם הנאשם, שאך כפסע בין תוצאותיה הברוטליות לתוצאות הרות אסון גרועות שבעתיים, מחייבת ענישה חריפה. חברה מתוקנת, אין בידה שלא ליתן ביטוי חריף וחד משמעי לשאט הנפש המתבקשת כלפי החלטת אדם להזמין פגיעה פיזית אלימה במתחרהו, במארב אליו הוזעק הווטרינר באשמורת הלילה כדי להעניק עזרה לחיה פצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully