וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: שני גברים אותרו עם סימני אלימות בחיפה; חשוד נעצר

19.3.2019 / 7:21

גופות הגברים אותרו כשהן במצב ריקבון מתקדם, וככל הנראה שכבו שם כמה ימים, אחרי שחברתו של אחד מהם לא הצליחה להשיג אותו. המשטרה הגיעה לזירה וסגרה את המקום. גבר כבן 40 נעצר בגילופין בחשד לרצח הכפול

שני גברים נמצאו מתים בדירה בחיפה; המשטרה פתחה בחקירה/עריכה: שניר דבוש

גופות שני גברים בשנות ה-50 לחייהם נמצאו אמש (שני) לקראת השעה 23:00 בלילה, בדירה ברחוב קיבוץ גלויות בחיפה, כשהן במצב של ריקבון מתקדם. על שני הגברים נמצאו סימני אלימות, ונראה כי גופותיהם היו מוטלות במקום זמן רב. בחשד לרצח הכפול נעצר חשוד כבן 40 במקום, כשהוא בגילופין. הוא חשוד במעורבות במעשה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף. הבוקר, יובא בפני שופט בבית משפט השלום בעיר.

המשטרה הגיעה לזירה לאחר שחברה של אחד הגברים דאגה לשלומו כשלא שמעה ממנו מספר ימים ולא הצליחה ליצור עמו קשר. שוטרים פרצו את דלת הדירה, המחולקת למספר יחידות דיור, גילו גופת גבר אחד מוטלת ללא רוח חיים ואחר כך את גבר נוסף שעל פי חשדם היה בגילופין והתקשה לתקשר. לאחר מכן, בסריקה נוספת, התגלתה עוד גופה. המשטרה סגרה את הזירה. בסוף תיעוד הזירה, הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

פאראמדיק מד"א, ראשיד נסראלדין סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה, ראינו שני גברים בשנות השלושים מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".


עוד בוואלה! NEWS
לחץ על השטח מול רווחת הפלסטינים: המפתח לאיתור המחבל מאריאל
"סגרתי את הדלת, לא נעלתי": גנץ לא פוסל ישיבה בממשלה עם נתניהו
דיווח פלסטיני: צה"ל פושט על כפר בשומרון בסמוך לזירת הפיגוע

זירת האירוע בחיפה בה נמצאו שני גברים ללא רוח חיים - 19.3. יואב איתיאל, יואב איתיאל
נסיבות האירוע טרם התבררו, זירת האירוע. הלילה/יואב איתיאל, יואב איתיאל

שתי הגופות נמצאו בדירה מחולקת בקומה השלישית של בניין מגורים ישן, שבקומת הרחוב שלו נמצא מסעדה ותיקה, חנויות ובתי מלאכה. מדובר בשכונת עוני בה מחירי השכירות נמוכים. במקום מתגוררים גם שוהים לא חוקיים. הבניין בו מצוייה הדירה סמוך לשוק הפשפשים ההומה אדם בשעות היום. בלילה, ריק האיזור מאנשים ומוגפים תריסי החנויות. בסמוך, אחרי הרצח, נראו ברחוב משאיות הפורקות סחורה למחסני מזון ומשקאות.

לפני שבועיים גבר כבן 76 נמצא מת בתוך חנות נעולה בחיפה יחד עם פצועה כבת 60. הזוג זוהה על ידי עוברי אורח, ששברו את חלון הכניסה של המבנה ומצאו אותם ערומים ועם סימני אלימות, במצב אנוש ובינוני, עם סימני אלימות. השניים טופלו במקום על ידי צוותי רפואה, אך בהמשך נקבע מותו של הגבר.

(עדכון ראשון: 01:17)

עוד באותו נושא

בתוך חנות נעולה בחיפה: גבר בן 76 אותר מת ואישה במצב בינוני

לכתבה המלאה
זירת האירוע בחיפה בה נמצאו שני גברים ללא רוח חיים - 19.3. יואב איתיאל, יואב איתיאל
זירת האירוע בחיפה, הלילה/יואב איתיאל, יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully