וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הנערה מלוד צעק: "עד שלא ישחררו אותי, אל תקברו אותה"

14.3.2019 / 13:40

יום אחרי שדיאנה אבו קטיפן נורתה למוות מטווח אפס בדרכה למדידת שמלת הכלה שלה, הוארך מעצר החשודים שנעצרו בחשד למעורבות במעשה. מהחקירה עלה כי בני משפחתה התנגדו לחתונתה. קרוב משפחתה החשוד: "אם אני לא בחוץ, אף אחד לא נוגע בה"

עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) את מעצרם של החשודים במעורבות ברצח דיאנה אבו קטיפן, בת ה-18 בשכונת פרדס שניר בלוד אתמול. החשודים - בני 24, 42, 46 ו-64 - נעצרו אתמול שעות אחרי שהצעירה נורתה למוות, יום לפני חתונתה, על פי החשד בעקבות התנגדות בני משפחתה לנישואיה. אחד מהם, קרוב משפחתה שמעצרו הוארך בשבעה ימים, צעק בדיון: "אם אני לא בחוץ, אף אחד לא נוגע בילדה, אף אחד לא קובר אותה".

בהארכת המעצר היה אמור לדון השופט גיא אבנון, אך לפני 13 שנים הוא ייצג את אביה של הנרצחת יחד עם אביו צביקה אבנון, שמייצג אותו עד היום, ולכן הוחלט ששופט אחר ידון בבקשות. מחקירה ראשונית עולה כי אבו קטיפן נרצחה בעת שתכננה לנסוע יחד עם סבה למדידת שמלת הכלה ביפו. השניים נסעו יחד ברכב כשלפתע הגיח אלמוני מחצר הבית, פתח את דלת המכונית, התיישב מאחורי הנהג וירה מטווח אפס בראשה מספר פעמים. הסב נפצע קל בידו מאחד הקליעים.

עוד בוואלה! NEWS:
מחדל בגבול לבנון: כוח שריון איבד ציוד צבאי רגיש בפעילות מבצעית
ארדן על המתיחות בהר הבית: "לא נאפשר הקמת מסגד נוסף"
ההוסטל לעברייני המין שמסעיר את טירת הכרמל: "לשרוף את המקום"

זירת רצח הצעירה בלוד, 13 במרץ 2019. ללא, מערכת וואלה!
זירת הרצח בלוד, אתמול/מערכת וואלה!, ללא

צוות ניידת לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום מצא את אבו קטיפן על מושב הרכב כשהיא ללא הכרה באזור החנייה סמוך לבית. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין תוך כדי פעולות החייאה ושם נקבע מותה.

עוד באותו נושא

רצח הצעירה בלוד: המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות במעשה

לכתבה המלאה

היסטוריה של אלימות במשפחה

עוד עלה בחקירה כי קיימת היסטוריה של אלימות בקרב המשפחה. אמה של הנערה נרצחה לפני 13 שנה גם כן בסמוך לבית. בעלה, שנחשד במעשה, נעצר אולם כעבור תקופה קצרה שוחרר מחוסר ראיות. במשטרה טוענים כי הוצע לצעירה הגנה לאחרונה בשל התנגדות משפחתה לחתונה.

זירת רצח הצעירה בלוד, 13 במרץ 2019. ללא, מד"א
זירת הרצח בלוד, אתמול/מד"א, ללא

גורמים במשטרה מספרים כי לפני כחודש הנערה הציעה לבן זוגה באקר אבו גאנם בן 18, המשתייך לחמולת אבו גנאם, למסד את הקשר ביניהם ולהתחתן. משפחתה התנגדה והשניים החליטו לברוח יחד לשטחים. כעבור זמן, דיווחה המשפחה על היעלמותה לשוטרים ואז נחשף הסיפור למשטרה.

לפני שבועות אחדים הציעו במשפחתה של הצעירה למשפחת החתן המיועד לבקש מהשניים שישובו ללוד, ואף הבטיחו כי ישקלו בחיוב את האפשרות שיינשאו בעתיד. בני הזוג החליטו לשוב ועם חזרתם לפני ימים אחדים, טוענת המשטרה, נמסר לצעירה כי יש חשש לחייה.

(עדכון ראשון: 12:30)

זירת רצח הצעירה בלוד, 13 במרץ 2019. ללא, מערכת וואלה!
זירת הרצח בלוד, אתמול/מערכת וואלה!, ללא
  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully