וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את אשתו והתקשר לספר לבנו: הוארך מעצר חשוד בניסיון רצח בי-ם

גבר בן 63 משכונת קריית יובל בעיר הסגיר את עצמו למשטרה אחרי שעל פי החשד, הכה את אשתו באמצעות סיר ואחר כך דקר אותה בפלג גופה העליון והתקשר לבנו לספר על המעשה. בעבר נפתח נגדו תיק על איומין נגד אשתו. עורך דינו: "יש לחשוד רקע נפשי"

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בשמונה ימים את מעצרו של הגבר שחשוד בניסיון רצח אשתו ובאיומים. השופט ציין כי החשוד הודה במיוחס לו וקבע כי "קיים חשד סביר לעבירות המיוחסות לו ואף למעלה מכך".

הגבר, בן 63, דקר אתמול בצהריים את אשתו ופצע אותה קשה בדירתם בשכונת קריית יובל. לאחר הגעתה לביתה החולים לטיפול ראשוני הוגדר מצבה כבינוני. תחילה הוא נמלט, אך התקשר וסיפר לבנו כי דקר את האם ואמר לו לרוץ לדירה. הבן התקשר ודיווח על המעשה למשטרה. כמו כן, הבעל הגיע לתחנת משטרה והסגיר את עצמו.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע המאמצים להביא לאיחוד בימין: נדחתה פגישת נתניהו ופוטין
מסר שתי הודאות: הוארך מעצר המחבל החשוד ברצח אורי אנסבכר
"ילמד להיות פוליטיקאי": הרמבו מיחידות העילית שמגיע לעבודה

החשוד בנסיון רצח אשתו בקריית יובל ירושלים מובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. מאיה הורודניצ'אנו
החשוד בניסיון הרצח בבית המשפט/מאיה הורודניצ'אנו

בדיון אמר נציג המשטרה כי הבעל הודה בתחנה כי דקר את אשתו, ואמר כי בשל מתח ביניהם ואמירות משפילות, הוא לקח סיר והיכה בראשה בחוזקה. אחר כך לקח סכין מטבח ודקר אותה מספר דקירות, בעיקר בפלג גופה העליון. נציג המשטרה שלומי בן דור הוסיף בדיון כי ישנה אינדיקציה לתכנון מוקדם וכי בשנת 2018 נפתח נגד החשוד תיק חקירה על איומים נגד אשתו, אך הוא נסגר.

סנגורו, דוד הלוי, אמר בדיון כי יש לחשוד רקע נפשי וכי היו מתחים בתקופה האחרונה בין השניים. הלוי הוסיף כי החשוד מתאר מצב של בלבול ומצב סהרורי, ולכן ביקש להפנות אותו לבדיקה של פסיכיאטר מחוזי. "נדמה לי שככל שהמעשה חמור אין פה אירוע של ניסיון רצח", טען הסנגור. "יש לנו אירוע שהוא לא מתוכנן, מתרחש בפרץ סערת רגשות בעקבות אירוע שהתרחש במטבח. אין הצטיידות בכלי חד, תכנון או דברים כאלה וגם אופי המצביעה לא מצביע על הכוונה לקטול חיים".

עוד באותו נושא

גבר דקר את אשתו ופצע אותה קשה; הסגיר עצמו למשטרה לאחר מצוד

לכתבה המלאה
הוארך מעצרו של תושב ירושלים בן 64 החשוד כי ניסה לרצוח את אשתו, השלום ירושלים 20 בפברואר 2019. רוני כנפו
החשוד בניסיון הרצח בבית המשפט, היום/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully