וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בי-ם: הוארך מעצר בעל ואישה, קרובי משפחת הקורבנות

בית המשפט האריך את מעצרם של קרובי משפחתם של הזוג כדורי, שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב. מעצרו של הגבר החשוד במעורבות ברצח הוארך בשמונה ימים, ומעצרה של בת זוגו, החשודה בקשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי משפט, הוארך בשישה ימים

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול (שלישי) עד לשבוע הבא את מעצרם של שני החשודים במעורבות ברצח בני הזוג כדורי - כך הותר היום לפרסום. השניים, בני זוג וקרובי משפחה של תמר ויהודה כדורי, נעצרו אתמול. מעצרו של הגבר החשוד במעורבות ברצח הוארך בשמונה ימים, ומעצרה של בת זוגו, החשודה בקשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי משפט הוארך בשישה ימים.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה וזהות החשודים אסורה פרסום, אך דבר הארכת מעצרם הותר כעת לפרסום.

עוד בוואלה! NEWS:
המפקדים לא אישרו לצאת לבדיקות - והחייל אובחן כחולה בסרטן אלים
MeToo#: הושחת פסל שהנציח את הרגע המפורסם מתום מלה"ע ה-2
ברקע המאמצים להביא לאיחוד בימין: נדחתה פגישת נתניהו ופוטין

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
נמצאו מתים לפני יותר מחודש בדירתם בארמון הנציב. כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

ב-13 בינואר נמצאו גופותיהם של תמר ויהודה כדורי בדירתם שבארמון הנציב. יום לאחר מכן נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. אולם, בתום שלושה שבועות, הוא שוחרר על ידי בית המשפט מאחר ולא היו למשטרה ראיות נגדו. שלשום נעצרו שני חשודים נוספים, קרובי משפחה של הזוג כדורי. החשוד וקרובים נוספים לו תושאלו כמה פעמים, בין היתר ביום בו נמצאו הגופות.

שניים מילדיהם של הזוג כדורי הגיעו לבית המשפט כדי לשמוע מה מתרחש בדיון, אך לא הורשו להיכנס והמתינו בחוץ יחד עם בני משפחה נוספים. אחד מקרובי המשפחה שהגיעו לדיון אמר כי "מתעללים בהם, צריך להפעיל הגיון ושכל ישר. הם תמימים, הוא אברך והיא מטפלת בילדים. הם לא מנוסים בתכסיסים של בית המשפט אז יכול להיות שהם לא מדברים נכון, אבל צריך להתעסק בלתפוס את הרוצח".

עורך דינם של החשודים שי לוי אמר בתום הדיון במעצרם כי "החשדות לטעמנו נמוכים מאוד. לטעמנו זה בלבול מוחלט. אנחנו נשקול בכובד ראש אם לערער על ההחלטה להמשיך ולעצור את שני החשודים בעל ואשה עם ילדים ללא עבר פלילי ומניע. חקירה בחשד כזה חמור צריכה להביא באופן וודאי את הרוצח לדין אך ברור שלא מדובר באנשים אלה. אנחנו חושבים שהמשטרה נקלעה למבוי סתום ועוצרת בקלות".

עוד באותו נושא

הרצח הכפול בארמון הנציב: שני קרובי משפחה נעצרו בחשד למעורבות

לכתבה המלאה
בית במשפט השלום ירושלים, יוני 2015. ראובן קסטרו
הוארך המעצר. בית משפט השלום בירושלים/ראובן קסטרו

בניהם של הזוג כדורי ערכו בחודש שעבר מסיבת עיתונאים בה התלוננו על התנהלות הרשויות. "אנחנו עוברים התמודדות לא פשוטה חוץ מהאסון הנורא הזה, של אטימות מוחלטת מצד הרשויות", אמר הבן, ניתאי כדורי. "זה כולל לקיחה לחדרי חקירה. כמה דקות שאף אחד אפילו לא טרח להסביר לך שההורים שלך לא בעולם. אף אחד לא טורח להסביר לך מה קורה כאן. היה שיתוף פעולה מלא מצדנו, הגעה למשטרה בכל שעה. אנחנו מחכים יותר מכל אדם שייתפס הרוצח האכזרי שעשה את הטבח הנורא הזה. אנחנו מתפללים שהרשע הזה ייתפס".

עורך הדין שי לוי, אמר אחרי דחיית הערר כי "הערר אמנם נדחה אך אין לנו ספק שהשחרור של הגברת קרוב. חקירה חשובה צריך למצוא מי ביצע את הרצח הנוראי הזה. אך אין לנו ספק שהעצורה לא קשורה לעניין. עוול נוראי נגרם למשפחה הזו, גם לבעלה שעצור ולא הוגש ערר. אנחנו יודעים היטב שזו חקירה חמורה שצריכה להתבצע, אבל יש לנו השגות על הצורך במעצר. אין לנו ספק שהשחרור שלה קרוב. אין לנו ספק בחפותה. וזה נכון גם לגביו".

עורך דין גיא מימון הוסיף לגבי שיבוש כי "מה שהוטח בה לא מעלה ולא מוריד את זה שמדובר באשה חפה מפשע. ומניין הימים לדעתנו רק יוכיח את הדברים שאנחנו אומרים שהיא חפה מפשע".

(עדכון ראשון: 14:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully