וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחרו בסמים ובכלי נשק מהרשות: הסוכן הסמוי שהפיל 20 חשודים

18.2.2019 / 10:16

אחרי שנה שבמהלכה פעל סוכן סמוי המכונה "עוף החול" בעסקאות נשק וסמים בעשרות אלפי שקלים, פשטו כוחות המשטרה על יישובי הפזורה הבדואית ועצרו עשרות חשודים בני 17 עד 40. על פי החשד, הם מכרו בניגוד לחוק רובי M16 ובאקדחים מהרשות הפלסטינית

צילום: דוברות משטרה, עריכה: תומר לוי

עשרות תושבי הפזורה הבדואית בנגב נעצרו היום (שני) בחשד לסחר באמצעי לחימה ובסמים במסגרת מבצע שאותו הגדירו במשטרה כ"ייחודי ומורכב". מעצרם הגיע אחרי פעילות סמויה שארכה כשנה של שוטר שפעל כסוכן בעסקאות סמים ונשק.

הסוכן, שכונה "עוף החול", הופעל על ידי היחידה המרכזית של מרחב נגב במשטרה והצליח לפרוץ את מסגרת האמון של "התא החמולתי" תוך סיכון גבוה. הוא רכש את אמונם של החשודים באמצעות רכש סמים מסוג קנאביס, חשיש וקוקאין בכמויות שאינן לצריכה עצמית בשווי עשרות אלפי שקלים. בהמשך רכש אמל"ח לא חוקי שחלקו הובא על פי החשד משטחי הרשות הפלסטינית, וכולל בין היתר שני רובי סער מסוג M16, שלושה אקדחים ושלושה כלי ירייה מסוג "קארל גוסטב".

עוד בוואלה! NEWS:
אלפי פעילים יקימו תאי טרור באירופה: החשש הישראלי אחרי נפילת דאעש
הדיון הסגור חשף: ישראל לא ערוכה למנוע התערבות זרה בבחירות
ירו 23 קליעים והציתו את הרכב: אישום ברצח נגד בני משפחה מהצפון

מבצע "עוף החול" לתפיסת אמל"ח וסמים. דוברות משטרת ישראל
רובה שנתפס במסגרת המבצע/דוברות משטרת ישראל

במהלך השנה האחרונה הצליחו במשטרה לאסוף ראיות נגד עשרות החשודים. הלילה פשטו עשרות שוטרים, בהם לוחמי מג"ב וכלבנים, על בתיהם של החשודים, כולם בני 17 עד 40 מאזור הדרום. הם הובאו לחקירה והיום יובאו בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

על פי נתוני המשטרה, בשנתיים האחרונות נתפסו באזור הנגב 192 כלי ירייה שהוחזקו שלא כדין במקרים שבהם החל הליך פלילי נגד החשודים בהחזקתם עד לכדי הגשת כתב אישום. במשטרה אמרו כי "מאבק זה מחייב אותנו לפעול כל העת בדרכים יצירתיות תוך איסוף ראיות והבאת העבריינים לדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מבצע "עוף החול" לתפיסת אמל"ח וסמים. דוברות משטרת ישראל
סמים שנתפסו במסגרת המבצע/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully