וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים

יהודה ותמי כדורי נמצאו ביום ראשון ללא רוח חיים בביתם שבשכונת ארמון הנציב בבירה. סימני האלימות על גופם והיעדר עדויות לפריצה הובילו את המשטרה לפסול את אפשרות התאבדותם, וכעת נחקרים כל הכיוונים - בהם חשד פלילי או לאומני

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

התפתחות משמעותית בחקירת רצח הזוג בשכונת ארמון הנציב ירושלים חלה היום (שלישי). כל כיווני החקירה נבדקים - גם במישור הפלילי וגם במישור הלאומני. הפרטים אסורים לפרסום.

השניים, יהודה ותמי כדורי, כבני 70, נמצאו לפני יומיים מתים בדירה בשכונת ארמון הנציב בירושלים כשעל גופם סימני אלימות. בתם של בני הזוג ניסתה ליצור עמם קשר מיום חמישי, ופנתה היום למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג. צוות מד"א מצא את השניים ללא רוח חיים וקבע את מותם. לבני הזוג היו שלושה ילדים, בת ושני בנים.

המשטרה דיווחה על דקירה, ופתחה בחקירת נסיבות המוות. לדברי החוקרים, מדובר ברצח כפול ואין סימני פריצה במקום. גופותיהם של בני הזוג, שאותרו ללא רוח חיים עם סימני אלימות, הוצאו מהדירה והועברו למכון לרפואה משפטית. "לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים", תיאר מפקד צוותי הכיבוי וההצלה רס"ל דני ראדה את הזירה.

לקריאה נוספת
"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו
רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות
הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"

תמי כדורי. צילום מסך
הנרצחת תמי כדורי/צילום מסך

הלוויתם של השניים נערכה אמש בהר המנוחות בירושלים, בהשתתפות עשרות בני משפחה, חברים ומכרים. אחד הקרובים ספד בהלוויה: "כולנו המומים. בלבה של ירושלים עיר הקודש. מול בית מקדשנו ותפארתנו. לקחו לנו אותם. טבוחים, דמם עליהם". בהספדו הוסיף כי השניים "חיו בקידוש השם" ותיאר את האב כמי ש"לא מוותר על שום טבילה, פיו ולבו שווים, היה עובד אך היה בן תורה לכל דבר".

אחיותיו של יהודה כדורי סיפרו כי התעדכנו על הרצח בחדשות וכי הן יודעות ש"אין קצה חוט מחקירת המשטרה". השתיים סיפרו על יהודה שהיה "איש של נתינה וחסד ובן מסור להוריו". עוד הן אמרו כי "חצי ירושלים הכירה אותו". השיחה האחרונה איתו התקיימה לפני חודש באזכרה של בן משפחה.

הבן, ניתאי, סיפר כי דיבר עם אמו תמר בפעם האחרונה ביום חמישי, ואביו התנהל כרגיל. "נראה לי שעשה קניות כרגיל", אמר. לדבריו, יום למחרת התקשר לאביו אך הוא לא ענה. "חשבתי שאולי הוא בהכנות לשבת".

עוד באותו נושא

"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו

לכתבה המלאה
חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
זירת הרצח בירושלים/רוני כנפו
הלוויתם של תמי ויהודה כדורי שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב, 14 בינואר 2018. שלומי גבאי
הלוויתם של תמי ויהודה כדורי שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב, 14 בינואר 2018/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully