וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירות מס במיליונים: שישה אנשי עסקים נעצרו לאחר חקירה סמויה

14.1.2019 / 12:59

חוקרי רשות המסים עצרו את החשודים עם הפיכת החקירה לגלויה, ועכבו לחקירה שישה נוספים. על פי החשד, המעורבים הלבינו הון בסכומים גדולים במסווה של פעילות עסקית באמצעות חברות לגיטימיות

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

רשות המסים עצרה היום (שני) שישה חשודים ועכבה שישה נוספים בחשד למעורבות בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, סחיטה באיומים, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון וכן עבירות נוספות. חלק מהעצורים נחשד בעבר בעבירות הונאה. החשודים יובאו לדיום בהארכת מעצרם בשעה 14:30 בבית משפט השלום בראשון לציון.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו כדי לעבור עבירות מס ועבירות הלבנת הון בסכומים של מיליוני שקלים, כל זאת באמצעות חברות לגיטימיות כמסווה לפעילות פלילית. עם מעצרם של החשודים, נערכים חיפושים בבתיהם ובעסקים להמרת מטבע וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

יחידת יהלום ברשות המסים ובליווי יחידת יא"ל של רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור פתחו היום בחקירה גלויה בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה. החקירה בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.

עוד בוואלה! NEWS:
"מתה בגלל כסף": עימות אלים בביהמ"ש בדיון על מות החיילת במסיבה
טראמפ פתח את שערי סוריה לארדואן רק כדי לאיים לנעול אותו בפנים
ההצהרה הראשונה של גנץ: "אעשה כל שביכולתי לתיקון חוק הלאום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully