וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכחות שיא של שרים בלאומיאדה: "לבני חיה בסרט, לפיד לא מתרומם"

11.1.2019 / 12:19

אחרי שינוי שמה של "הליכודיאדה" בעקבות הדוח הקשה של מבקר המדינה, התכנסו פעילי הליכוד לכנס השנתי באילת. השרה רגב יצאה במתקפה נגד מבקריו של ראש הממשלה, אלקין תקף את שתיקותיו של גנץ והשר החדש גלנט שהשתתף לראשונה לחגיגות הודה על קבלת הפנים החמה למשפחה

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

"הבחירות הן לא על ימין ועל שמאל אלא על - 'לא רק ביבי' ו'גם ביבי'", כך אמרה הבוקר (שישי) שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד) בכנס הלאומיאדה שנערך באילת ולאור הפריימריז הקרובים במפלגה, כלל השתתפות של שרים רבים מהליכוד.

רגב מתחה ביקורת על ראשי מפלגת העבודה, התנועה ויש עתיד ואמרה כי "אבי גבאי הרס כל מקום שהיה בו, ציפי לבני חיה בסרט, יאיר לפיד לא מתרומם, יש רק מפלגה אחת שיכולה להוביל. רק ליכוד חזק עם נתניהו". עוד אמרה לנוכחים כי "את אלה שאומרים לא רק ביבי אנחנו מכירים - השמאל ואלה שאומרים 'גם ביבי' הם הבעיה שלנו כי הם בוחרי מרכז ימין ואנחנו צריכים אותם אתנו. הם בעצם יכולים להביא למצב שהם פוגעים בבטן החלשה של גוש הימין".

השרה המקורבת לנתניהו תקפה את מבקרי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואמרה כי "הם מנסים לפגוע בבטן החלשה שלנו. בכל הדרכים. הפגנות נגד היועמ"ש, כותרות העיתונים שקוראות להתחיל בשימוע לפני הבחירות, אין בעיה - תתחילו את התהליך לפני הבחירות וסיימו לפני הבחירות. כשהם מזהים שהם יכולים להפיל את נתניהו הם חוגגים".

עוד בוואלה! NEWS:
ניצחון לגבאי: ועידת העבודה אישרה את שריוני היו"ר לרשימה
מיהו עולה חדש? גבאי מכופף את תקנון השריונים בעבודה לטובת מקורבו
על חשבון הדיור הציבורי: המלחמה בין כולנו לגשר מגיעה למשרד השיכון

הלאומיאדה עם מירי רגב - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
כנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה

כנס הלאומיאדה, שנאלץ לשנות את שמו המקורי "ליכודיאדה", בגלל דוח קשה של מבקר המדינה נערך בסוף השבוע באילת זו השנה הרביעית בהשתתפות אלפי פעילי ליכוד, שרים וח"כים. השנה, לאור הפריימריז הקרובים במפלגה, נרשמה נוכחות שיא של שרים ובכירים, חלקם הגיעו השנה לראשונה - בהם שר התחבורה ישראל כץ, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר העבודה והרווחה חיים כץ, גדעון סער, שר האנרגיה יובל שטייניץ והשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי. אלה מצטרפים לשרים רגב, גילה גמליאל ואיוב קרא שמלוים את הכנס מקרוב כבר שנים. גם השר המצורף החדש יואב גלנט, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם, וחברי כנסת רבים הגיעו לחגיגה. בסוף האירוע יפורסם מדגם הלאומיאדה, בו תדורג רשימת חברי הכנסת והשרים הפופולריים בליכוד.

בפאנל שרים בלאומיאדה שנערך היום נאם השר הנכנס גלנט שהצטרף לשורות המפלגה ואמר כי "אני מרגיש וחש שהגעתי למשפחה ומודה לכם על האהבה. המטרה שלנו זה להביא את הליכוד ל-40 מנדטים בראשות נתניהו". שר התחבורה כץ שנכח באירוע אמר כי "מי שרוצה לקרוא תיגר שיעשה את זה דרך הקלפי. אתם לא רואים מה קורה במדינה? גבאי יעשה? לפיד יעשה, גנץ יעשה? הם מבטיחים לעשות את מה שאנחנו כבר עשינו".

עוד באותו נושא

ההצגה הכי טובה בעיר: מפלגת העבודה חוגגת כל הדרך לקבר

לכתבה המלאה
הלאומיאדה עם מירי רגב - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
השרה רגב בכנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה

השר הנגבי גיבה את נתניהו ואמר כי לא רק בליכוד תומכים בראש הממשלה אלא גם מנהיגי העולם מחזקים את נתניהו וניפגשים עמו. "כמי שמלווה את ראש הממשלה בנושא המדיני אני רואה את ההערצה וההערכה של המנהיגים בעולם אליו. תגידו לי נושא אחד שהאופוזיציה יכולה למצוא אותנו בחולשה ולהציג מדיניות אחרת. זה הכול ביבי, פיסטוק חלבי, סיגרים, ערוץ וואלה!. זה מעיד על החולשה שלהם והעוצמה שלנו. זה יהיה אחד הניצחונות המהדהדים של הליכוד בתולדות המדינה".

השר להגנת הסביבה ולירושלים זאב אלקין הזהיר שהמפלגות ינסו במהלך הבחירות הקרובות לפגוע בראש הממשלה אך הוא יעמוד בכך. "אני נמצא לידו שנים רבות במצבים רגישים. אני רואה איך הוא מתנהג בחדר הסגור מול נשיא רוסיה ומשיג הישגים לביטחון שלנו. ינסו לפגוע בנו בבחירות האלו אבל אני שואל אתכם. מי ישב בכיסא ראש הממשלה? יאיר לפיד? בני גנץ? הוא ייכנס לחדר עם פוטין וישתוק כי זה מה שהוא יודע לעשות".

הלאומיאדה עם מירי רגב - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
כנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה
הלאומיאדה עם דודי אמסלם וגדעון סער - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
דודי אמסלם וגדעון סער בכנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה
הלאומיאדה עם מירי רגב - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
פאנל שרים בכנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה
הלאומיאדה עם גילה גמליאל - 11/1. יח"צ לאומיאדה, אתר רשמי
השרה גמליאל בכנס הלאומיאדה, היום/אתר רשמי, יח"צ לאומיאדה
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully