וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוראת מנדלבליט: המשטרה עורכת השלמות חקירה בתיק 4000

10.1.2019 / 20:31

בחברת החדשות דווח כי היועמ"ש הורה על זימון עדים נוספים בתיק בזק-נתניהו. עם זאת, גורם משפטי מסר כי מדובר בהשלמות נקודתיות שלא צפויות להשפיע על לוחות הזמנים בהחלטת מנדלבליט. לאחרונה העריכו גורמים כי ההחלטה תינתן בחודש הבא

בזק

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה על השלמות חקירה בתיק 4000. גורם משפטי אמר היום (חמישי) כי מדובר בהשלמות נקודתיות שלא צפויות להשפיע על לוחות הזמנים בהחלטת מנדלבליט על הגשת כתב אישום בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות שוחד.

פרקליטות מיסוי וכלכלה העבירה בחודש שעבר את מסקנותיה ללשכת היועמ"ש, שמקיים דיונים בשיתוף פרקליט המדינה שי ניצן. לאחרונה העריכו גורמים שונים כי מנדלבליט צפוי להציג את החלטתו בתיקי נתניהו כבר בחודש הבא טרם הבחירות. על פי הדיווח בחברת החדשות, השלמות החקירה כללו שעות של גביית עדויות מבכירים לשעבר באתר וואלה! NEWS.

לקריאה נוספת:
פרקליט המדינה לשעבר: "לא ריאלי שלא יוגש כתב אישום נגד נתניהו"
מנדלבליט על תיקי נתניהו: הצוות ממוקד ונעשה הכל כדי לעבוד מהר
פרקליט המדינה ימליץ: כתב אישום בגין שוחד נגד נתניהו בתיק 4000

אביחי מנדלבליט בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, 20.12.18. תמר מצפי, גלובס, אתר רשמי
מנדלבליט/אתר רשמי, תמר מצפי, גלובס

במרכזו של תיק 4000 עומד חשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים שבוצעו לכאורה על ידי ראש הממשלה נתניהו ועל ידי אלוביץ'. לטענת המשטרה, החשד המרכזי שעומד בלב החקירה הוא שראש הממשלה לקח לכאורה שוחד ופעל תוך ניגוד עניינים, בכך שהתערב ופעל בהחלטות רגולטוריות המטיבות עם שאול אלוביץ' ועם קבוצת בזק. במקביל עלה חשד שנתניהו דרש במישרין ובעקיפין, להתערב בתכני וואלה! NEWS באופן שיטיב עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully